Отново протест срещу джендър-идеологията във Варна
 
На 19 май от 14.00 часа пред Катедралата - Варна ще се проведе митинг срещу джендър-идеологията и нейното разпространение в учебните процеси в България, научи Moreto net.
Организатори на събитието са родители от Варна, които сформираха гражданска инициатива срещу Истанбулската Конвенция.
"Ние, като граждани се притесняваме и във връзка с поставения отново за обсъждане Закон за детско правосъдие, както и от практиките за въвеждане на сексуално възпитание още от детската градина. Смятаме, че се върви към комплекс от мерки, които принизяват ролята на родителя и изопачават основните идеи за защита на децата. Ние настояваме децата да се включват в мероприятия, организирани от неправителствения сектор само след изрично писмено съгласие на родителите. Не желаем децата да бъдат обучавани още от детската градина на идеите за сексуално многообразие, нито да участват в анкети и обучения, които представят родителите като насилници, или пък внушават на децата съмнения и колебания относно тяхната полова идентичност.
Настояваме да се запази правото на родителите да осигуряват възпитанието на децата си съобразно своите религиозни и морални принципи и в рамките на законодателството", отбелязват организаторите на събитието.
|
Коментари |
09:02ч. 20 Май 2018 #16  Име(nick) Едно дете подкрепяно от родителите си независимо в какво вярва или с каква ориентация е роден винаги ще е по-щастливо от дете което под контрола цензурата и тормоза за това какъв е от родителите си.А тези горе са от втория вид.
Ти даже не си казала защо нещата срещу които протестират родителите са вредни.И одитната е че не знаеш просто си научена да повтаряш че са.Замисли се реално
08:57ч. 20 Май 2018 #15  Име(nick) Вивиан освен антисептично ти изказване като го оставим на страна.Откъде измисли че хората за свободата да могат двама пълнолетни здравомислещи хора да са заедно подкрепят половите актове с животни и деца?Така простотия само Брук би казал.Марихуана не е нещо непременно лошо има значителни медицински предназначения и пълнолетни индивиди нямат нежелани или застрашаващи живота ефекти от нея нито може да се предозира с нея.Но това не е темата на разговора.
Децата са умни хора без предразсъдъци сложени от религиозните кумявки и както всички в природата естествено нямат и проблем с хомосексуалните.
Ти си родител ролята ти е да отгледаш детето в подкрепяща и безопасна среда.А не да се правиш на монахиня която да му втълпява религиозни притчи и да му забранява да вижда света и други версии.Версии които са научно доказани.
Отново тези родители искат контрол над децата си за да се чувстват добре а не за да помагат в развитието на детето.
Самостоятелността на децата е важна част от развитието им и тя се игнорира.
Децата освен да се виждат трябва и да се чуват защото те не са предмет който да тръгнеш в къщата а са хора.У лични решения са сами техни.Тива че харесват един или друг пол не трябва и не касае родителите.Нито имат отношение какви са в половата идентичност и религиозните им вярвания и тнт.Можеш да си кажеш мнението по въпроса но да се ооитваш ограничаваш и цензурирали мненията на другите не е редно.
Едно дете подкрепяно от родителите си независимо в какво вярва или с каква ориентация е роден винаги ще е по-щастливо от дете което под контрола цензурата и тормоза за това какъв е от родителите си.А тези горе са от втория вид.
Ти даже не си казала защо нещата срещу които протестират родителите са вредни.И одитната е че не знаеш просто си научена да повтаряш че са.Замисли се реално.
02:32ч. 20 Май 2018 #14  vivian Налагайки на деца да приемат извратени общности и сливане на полове не е ли вид ограничаване на свободния избор???Юридически родителя е настойник и носи отговорност за действията и развитието на едно дете.И не случайно е така Ник,защото бовешкия организъм и психика се развиват с годините.а повечето хомосексуалисти са били изнасилени като деца,оттам и трайно увредени психически,лишени от правото на избор.Факти...
02:25ч. 20 Май 2018 #13  vivian Кои сте вие Ник-нова раса,класа просветители?Ти цитираш някакви теоретични реферати.Религия не съм споменала,но мисля,че си имал сериозни проблеми с родителите си.Ако си гей,не си нормален,уверявам те-познават такива реално,имат доста комплекси и объркани представи,лесно манипулирани същества.От чие име налагаш тези псевдодемократични,анархични тези?Запознай се с нашата бг история,бит и ценности.Тук не е имало нито проституция,Фердинанд внася първите от Австрия.Преобладавали са патриархални ,големи фамилии с ценностни системи.Не зная дали драскаш на хонорар,но пишеш алогични ,безумни постулати.В бягство от реалността си.Табута недей да имаш само в секса и гледай да не е от твоя пол....
02:01ч. 20 Май 2018 #12  Име(nick) Вивиан освен антисептично ти изказване като го оставим на страна.Откъде измисли че хората за свободата да могат двама пълнолетни здравомислещи хора да са заедно подкрепят половите актове с животни и деца?Така простотия само Брук би казал.Марихуана не е нещо непременно лошо има значителни медицински предназначения и пълнолетни индивиди нямат нежелани или застрашаващи живота ефекти от нея нито може да се предозира с нея.Но това не е темата на разговора.
Децата са умни хора без предразсъдъци сложени от религиозните кумявки и както всички в природата естествено нямат и проблем с хомосексуалните.
Ти си родител ролята ти е да отгледаш детето в подкрепяща и безопасна среда.А не да се правиш на монахиня която да му втълпява религиозни притчи и да му забранява да вижда света и други версии.Версии които са научно доказани.
Отново тези родители искат контрол над децата си за да се чувстват добре а не за да помагат в развитието на детето.
Самостоятелността на децата е важна част от развитието им и тя се игнорира.
Децата освен да се виждат трябва и да се чуват защото те не са предмет който да тръгнеш в къщата а са хора.У лични решения са сами техни.Тива че харесват един или друг пол не трябва и не касае родителите.Нито имат отношение какви са в половата идентичност и религиозните им вярвания и тнт.Можеш да си кажеш мнението по въпроса но да се ооитваш ограничаваш и цензурирали мненията на другите не е редно.
Както виждаш обръщаме внимание на тези родители с неуките оставени изолирани от света деца.Но защитниците им тука са се нвъхретяли.Това с излизането не го схванах?Какво имаше днеска че да съм навънка по това време?И какво ми пречи да си ползвам телефона за да отговоря ако съм?
01:16ч. 20 Май 2018 #11  vivian Ник,моите родители са ми дали самостоятелност и личен избор.Основниата им насока бе да избягвам простите хора,те са съвкупност от вредни дефицити или лоши навици.В някои държави има и партии на педофилите.А философията на джендърите е да оставят децата сами да избират дали да извършват полов акт със сестра,баща,дядо,извънземно,животно и т.н.Не е случайно ,че повечето вредни идеологии тръгват от евреи-Маркс и комунизма и Сорос с антинационализма.Някои искат и толерантност към марихуаната,труповете се увеличават.Ник,децата нямат ясна преценка,те са чисти ,идеалисти и семейството трябва да е в ролята на стожер,опека и полезен ментор...
01:09ч. 20 Май 2018 #10  vivian Протестът е полезен,но сте публикували новината късно,два часа преди събитието.Мисля,че трябва да се обърне внимание на и на безотговорните родители,които оставят неуките си,наивни деца да се самовъзпитават изолирани в интернат.Омръзна ми да им чета безумните,мисловни напъни ,цитирайки чужди изводи и пропаганди.Ник окупирал си сайта в ролята на ментор.Ти не излизаш ли сред хора ,особенно в почивни дни?ГЕРБ зподкрепят и хомобраковете,почвайте се тиквени ,слабоумни фенове...Простотията ви надминава всякакви граници.
23:45ч. 19 Май 2018 #9  Име(nick) Разберете че децата ви не са ваша собственост не са предмет а са хора и имат правото да имат различни възгледи от вас и правото да получат всякаква информация дори и такава с която не сте съгласни марлно религиозно и тнт.И докато не преборите вашите проблеми и не се отдадете на детето и от какво то има нужда за да се развива като пълноценен човек никога няма да сте родителя от който то има нужда.
23:41ч. 19 Май 2018 #8  Име(nick) Ето и още един пример касаещ децата.Ако дете попадне в ситуация в която вие или някой друг се нуждае от спешна помощ.И помолите да повика 112 но родителуите са го научили че 112 е нещо лошо и че никога не бива да се звъни и/или че помагането е лошо за тях и са спрели достъпа на информация към друг възглед да достигне детето.Това за нормално ли възприемате?Да научат детето си да не помага на други заради техните соствени възгледи?Без да дадат шанса на детето само да реши кое смята за правилно?
Да примера е екстремен но ярко описва проблема който тези родители създават.И колко е сбъркано това да цензурираш всичко около детето си дори и да не си съгласно с видяното.
23:39ч. 19 Май 2018 #7  Име(nick) Веско ако обичаш децата си ще искаш да са образовани и информирани.Те в какво вярват и какво мислят е тяхна лична работа.Ако ще аргументираш училището да не представя научна информация за да не образова детето за съществуването и то същото важи и за родителите.Всички гледни точки са важни за да може детето да образува свое собствено мнение.Като отказват родителите то реално си признават че тяхната аргументация не може да си стои на собствените си крака.И какво значи предпазване от "педарастия" какво има за предпазване?Тях или твоите ценност натискани върху тях?Ако детето реши да се съгласи с теб то ще го направи независимо какво има да каже другата страна при условие че тя нем оже да предостави нужните факти да обори твоите твърдения, но при положение че може и е направено вече то е време ти да чуеш музиката че си в грешка.
За да може детето ти да направи информиран избор има нужда от цялата информация.
За да се предпази от насилие трябва да е наясно какво означава това.И да следи за признаците в домът му.
Щом искат цензура родители върху научно доказано и общосъгласна информация то имат нещо за криене.Това е същото като да учиш детето си цял живот че земята и плоска и да искаш да збраниш на училището да даде и друга гледна точка.Защо?Нали си уж прав?От какво се страхуваш?Честните и добри хора няма какво да крият от децата си.Докато не започне родителя да работи в полза на детето му а не на егото си.Никога няма да е добър родител.А тези протестиращи правят точно това.Имат едно вярване което е толкова крехко и лишено от всякакви научни факти че когато има дори възможността да им се даде на детето алтернатива на това те скачат от страх че ще бъдат унизени.
23:21ч. 19 Май 2018 #6  д-р Куков - психиатър Горкото "Име(nick)" !!!! За съжаление е това безполово и с увреден мозък същество.
23:14ч. 19 Май 2018 #5  Веско Не си в позиция да съдиш хора,които обичат децата си и искат да ги предпазят от педерастия.Разбираш малко от коли и от нищо друго в живота.Постигни нещо и тогава раздавай присъди.
23:10ч. 19 Май 2018 #4  Веско Наменце,хайде първо имай деца,стани родител и тогава си тренирай риториката.Ако имаш някога син,който да ти доведе зет,тогава раздавай правосъдие.Стани родител и тогава се прави на обвинител на родители.
22:30ч. 19 Май 2018 #3  Име(nick) Децата не са ваши за манипулиране.Те са свободни индивиди които имат правото да чуят всяка религиозна и морална идеология(въпреки че на тези родители е сбъркана в основата щом се отнася до децата и правото им на избор като собствени човешки същества)
Това което парадират тези "родители" е информационна цензура над децата си.Защото се страхуват че това би ги направил достатъчно самостоятелни и могат да видят че мама и татко не си "играят" на пляс ръчички.И вместо да си решат реално проблемите искат да лъжат децата си.
Тъжни индивиди са но и типично за хора нуждаещи се крайно от психологическа помощ.Защото ако не те то ще са децата им.
22:26ч. 19 Май 2018 #2  Име(nick) "Не желаем децата да бъдат обучавани още от детската градина на идеите за сексуално многообразие, нито да участват в анкети и обучения, които представят родителите като насилници, или пък внушават на децата съмнения и колебания относно тяхната полова идентичност."
За тези хора оброзованието е лошо за децата им.Страхуват се от това децата им да са информирани за практики в семейството които са насилствени и би им дало основа за сравнение колко им са читави родителите и би ги изопачили.Информацията за половата индентичност и доброто психично здраве не се иска защото би им донесло спокойствие на детето и база за сравнение за насилствени и изнудващи тактики, а тези хора искат само да ги тормозят.
За тези индивиди сигурно и въпрос от психолог би им бил вреден за детето защото го кара да мисли и родителите трябва да поемат отговорност за действията си.А тези тук очевидно не искат отговорност и се чудя защо имат тези деца в такъв случай.
Всичко срещу което се "борят" е само и единствено в полза на детето.Нещо в което те нямат интерес.
13:48ч. 19 Май 2018 #1  Виктор Подкрепям!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
 |
Новини от Варна, региона и света |
 |
 Поредна нощна акция по заведенията край морския бряг във Варна (снимки)
Днес, 9 Август 2025 13:24
Снощи се проведе акция по заведенията на морския бряг във Варна, организирана от служители на „Криминална полиция“ и екипи на Първо и Второ РУ. Целта на операцията беше установяване на малолетни и непълнолетни...
| |
 |
 България е втората най-силно засегната страна в ЕС от горски пожари за 2024 г.
Днес, 9 Август 2025 12:51
2024 г. се превърна в най-горещата година в Европа от началото на системните наблюдения през 1940 г. По-високите температури и по-сухият климат, съчетани с по-чести засушавания и продължителни горещи вълни,...
| |
 |
 Временно спиране на водоподаването в района на Фабрика „Христо Ботев“
Днес, 9 Август 2025 12:05
Днес до около 16:00 часа ще бъде преустановено водоподаването за абонатите в района на Фабрика „Христо Ботев“ във Варна. Причината за прекъсването е авария по водоснабдителната мрежа....
| |
 |
 Президентите на Русия и САЩ ще се срещнат. Зеленски заяви, че украинците няма да подарят земята си
Днес, 9 Август 2025 10:44
Президентите на Русия и САЩ ще се срещнат в щата Аляска на 15 август, съобщи в петък вечерта Доналд Тръмп. Информацията бе потвърдена и от Кремъл.
Американският президент обясни пред медиите, че целта...
| |
 |
 148 години от началото на епичните боеве при Шипченския проход
Днес, 9 Август 2025 09:59
На днешния 9 август се навършват 148 години от началото на епичните боеве при Шипченския проход по време на Руско-турската война (1877–1878 г.). Героизмът на Българското опълчение остава записан със златни...
| |
 |
 Варна е домакин на конференция за музиката в ерата на изкуствения интелект
Днес, 9 Август 2025 09:17
Може ли алгоритъм да композира? Може ли машина да създаде музика, която наистина трогва? Днес, 9 август, от 10:00 ч., в рамките на 12-ото издание на RADAR Festival Beyond Music, хотел „Модус“ във Варна...
| |
 |
 Днес и утре граждани могат да разгледат кораби на ВМС във Варна
Днес, 9 Август 2025 09:09
Жителите и гостите на Варна ще могат да се докоснат до бойната техника и корабите на Българските военноморски сили по повод 146-ата годишнина от основаването на Военноморски сили на България.
Днес, 9...
| |
 |
 19 бъдещи военни лекари прекрачиха прага на ВВМУ „Никола Вапцаров“
Днес, 9 Август 2025 08:37
С тържествена церемония Висшето военноморско училище „Никола Вапцаров“ посрещна 56 нови първокурсници, сред които 19 бъдещи военни лекари. От тях 12 са девойки, а 7 – младежи.
Направлението „Военен...
| |
 |
 Скандал на летище София: Пилот свали от полет дете в инвалидна количка
Днес, 9 Август 2025 08:03
Семейство с трудноподвижно дете беше свалено от полет на Ryanair от София за Тулуза през Бергамо по нареждане на пилота. Причината - количката на момчето не отговаряла на условията за безопасност, съобщава...
| |
 |
 Най-важното от Варна във вчерашния
Днес, 9 Август 2025 07:24
Ремонтът на ул. „Поп Димитър“ във Варна ще обхване по-малък участък
Основният ремонт на ул. „Поп Димитър“ във варненския район „Младост“, предвиден да започне на 13 август, няма да започне от кръстовището...
| |
 |
 9 август в историята
Днес, 9 Август 2025 06:58
48 пр.н.е. – Юлий Цезар разбива Помпей в битката при Фарсала
681 г. – На 16-ото заседание на Шестия вселенски събор в Константинопол, презвитер Константин за първи път споменава българската държава като...
| |
 |
 Прогноза за времето - 9 август
Днес, 9 Август 2025 06:33
На 9 август слънцето във Варна изгрява в 6:07 часа и залязва в 20:20 часа. Продължителността на деня ще е 14 часа и 13 минути. Фазата на Луната е пълнолуние.
По Черноморието ще бъде слънчево. Ще духа...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
 |
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|