Масово тровене на улични кучета в „Кайсиева градина”
 
Масово тровят улични кучета във варненският кв. „Кайсиева градина”, съобщава Радио „Фокус” – Варна. Към този момент жителите на квартала са станали свидетели на поне 7-8 улични натровени кучета, чийто трупове хората собственоръчно изхвърлят в кофите за боклук, а други са прибрани от местния екарисаж за изгаряне. Освен това обаче ветеринари в района алармират, че толкова са и натровените домашни кучета, които се разхождат по поляните и които в последствие са починали. Не са малко и котките, които също са убити посредством отровата.
Според лекарите животните се убиват по всяка вероятност с антифриз, който се разпръсква по зелените площи или се сипва в храна, която се подхвърля на кучета. Родителите също са обезпокоени, защото през лятната ваканция децата могат също да пострадат от отровата, която се разпръсква в квартала. Освен това труповете на животните могат да разнесат заразата.
Неправителствените организации във Варна изразиха силно възмущение към убийствата на кучетата и в момента обмислят, какви мерки да предприемат към тази жестокост спрямо уличните животни.
|
Коментари |
14:57ч. 26 Август 2013 #40  dareas @Гръмотряс
Само да ти кажа, че вкъщи в момента отглеждам 2 котки (улични), преди това съм имал още много. Всяка вечер, когато ходя да изхвърлям боклука, храня бездомните котки (защото няма кученца наоколо) край казаните, за което почти всеки божи ден купувам пилешки дреболии, варя ги и ги правя на попара. Не си намерил правилният човек, за който да пишеш, че любовта му е от разстояние. И да, бих си взел куче, но не мога да оставя котките, а и те не изискват кой знае колко по-малко грижи!
11:36ч. 26 Август 2013 #39  Maria Здравейте, като майка съм разтревожена от хвърлянето на отрова по улици и площадки, защото децата също са много уязвими и лесно могат да погълнат отровата. Цяло чудо е, че досега няма нещастни случаи с деца. Непонятно ми е как точно това средство за справяне с уличните животни се подкрепя от хора, които се обявяват, че човешкият живот е най-важен. Какво бихте казали, когато детето ви влезе в болница от натравяне с антифриз?
11:36ч. 26 Август 2013 #38  Maria Здравейте, като майка съм разтревожена от хвърлянето на отрова по улици и площадки, защото децата също са много уязвими и лесно могат да погълнат отровата. Цяло чудо е, че досега няма нещастни случаи с деца. Непонятно ми е как точно това средство за справяне с уличните животни се подкрепя от хора, които се обявяват, че човешкият живот е най-важен. Какво бихте казали, когато детето ви влезе в болница от натравяне с антифриз?
10:35ч. 26 Август 2013 #37  Гръмотряс &dareas
WTF? Ти наред ли си? Желаеш смъртта на детето ми? А да си чувал(-а), че ако например по дрехите ти има миризма на женски домашен любимец, то разгонените бездомни женски те нападат, дори и да си ходиш тихо и кротко? А не си ли виджала как скачат на 2-3 годишни деца, щото ги приемат за заплаха за техните малки? (това са все мои преживявания, не е фолклор).
Айде моля, много станахте разбирачите, дай да пазим уличните кучета!!! Улични кучета не трябва да има, който не е съгласен - да си ги прибира и да ги гледа в къщи!
Иначе е лесно - а-а, ония гадове.., изтрепват горките животинки, ама ако трябва да се бръкнеш да отглеждаш животинчето - аууу, това не е моя работа! Любов, ама от разстояние, е..си колко удобно!
09:58ч. 26 Август 2013 #36  Един варненец Като чета коментарите, струва ми се, че единствено Виктор коментира правилно и безпристрастно.
Колкото до вината за големия брой улични кучета, тя е както на Общината, така и на граждани, изгонващи на улицата омръзналите им домашни "любимци", които вече безконтролно се размножават.
08:56ч. 26 Август 2013 #35  z-sasho в природата празно няма - сега ще се прескачат с плъхчета - храна по кофите има в изобилие
08:38ч. 26 Август 2013 #34  Щуката Понякога ми се струва че ще е по-хуманно да се убият кучетата, отколкото да се оставят да гладуват до смърт и да разнасят болести по улиците.
08:34ч. 26 Август 2013 #33  neda Защо не вземете да сложите малко антифриз на тези, които ги изхвърлят на улицата.Тези животни са на улицата ,защото човек ги е захвърлил там.Само в нашата мила родина е това отношение към тях и се глобява когато се хранят.Само че за сведение ,когато не се закачат и са нахранени/всеки от нас изхвърля някакви остатъци от храна,която може да се остава до контейнерите/те не проявяват никаква агресия.Хората са много по зли от тях.И аз не искам да има хора-изроди по улиците,но не означава ,че трябва да ги тровя.
08:20ч. 26 Август 2013 #32  mallorka Но можем да изтровим всичките животинки. Представяте ли си каква картинка и миризма ще е навсякъде, защото и бездомните животинки са много.
Но то в БГ кое му е наред?
01:41ч. 26 Август 2013 #31  vale5 Е крайно време беше да се избият уличните кучета.Трябва да се почне отнякъде.А на кресливите природозащитници ще им кажа че като толкова много ги е грижа за помиярите да си ги приберат у тях.ХОРАТА СА ПО_ВАЖНИ НАЛИ?
00:25ч. 26 Август 2013 #30  Call_me_Master Аз специално винаги си имам едно на ум от ДОМАШНИТЕ кучета и то по-големите породи, в повечето случаи пуснати съвсем свободно и без намордник. Повечето ухапвания са от домашни кучета. Да избием и тях? Уличните, особено след кастрация са по-кротки. Опасни са, ако са на глутница и са озверели от глад. Да са живи и здрави лелките и бабите , които ги хранят, иначе живи деца няма да останат в града. Често уличните кучета са наплашени, именно заради изроди, които ги малтретират. Такива хора нямат място в обществото, моля да бъдат ликвидирани! Днес кучета и котки, утре ще започнат да стрелят по хора. Нали виждате какви психари има. Често чуваме за зверски убийства и то от хора, които си падат по насилието. Какво стана с онзи кретен, който влачеше кучето с колата си? За такъв не трябва ли да има строго наказание за назидание на всеки, отнасящ не нехуманно към животните? Уличните животни са улични по вина на хората. Самите животни не са избрали да станат и бъдат такива. Повече уважение към тях!
22:17ч. 25 Август 2013 #29  Виктор Бездомни кучета не трябва да има.
Това е.
Който твърди обратното е пълна откачалка.
21:01ч. 25 Август 2013 #28  gali Кастацията ги връща отново на улицата.Стават по-дебели и още по-злобни.Къде е решението на проблема?Не трябва да се хранят от добри лелки за да не мислят че като минаваме покрай тях ще им изядем манджата.
20:59ч. 25 Август 2013 #27  -me- Това е ужасно. Немислимо. Това НЕ Е НАЧИНЪТ. На тези сторили това им пожелавам да им се случи същото. Що за хора сме, по дяволите...
20:52ч. 25 Август 2013 #26  LudDoKraq Пожелавам им на тия идиоти с отровата да умрат от рак :) А тоя дето вика че хората били по важни от животните много се бърка щото повечето хора са боклуци щом мислят че могат да решават кой да живее и кой да умре :) Надявам се да си получат каквото заслужават
20:40ч. 25 Август 2013 #25  lysi Хората в крайна сметка се делят на лоши и добри!Пишете,пишете,ама от зло по зло.Няма ли по разумно решение,например приюти кастрация и друго за горките животни,ами трябва да умрат нищо неподозиращи от ръката с отрова,от 4овека когото оби4ат и му се доверяват.В 21 век това е много примитивно да се допуска.Е как да гледат нормалните държави към нас, разбира се само с ОТВРАЩЕНИЕ.И като излезете зад граница не забравяйте да се срамувате,защото това заслужавате.
20:14ч. 25 Август 2013 #24  Гларус Градът, е среда на човека, гледам че има тия дни, някакви нови луди са се завъдили, сикат да пускат и животните и делфините и аквко ли не. Моля, пийте си хапчетата и прибирайте мастиите в свойте домове, ако са Ви толкова мили.
20:12ч. 25 Август 2013 #23  gali Антифриза е гадно!!!По-добре е фестивал на кучешкото месо като в Китай.Веднъж годишно във всеки голям град.Или два ПЪТИ!!!
20:11ч. 25 Август 2013 #22  Гларус "не съм казал, че задължително трябва да е разкъсан от майката природа. "
Ама ако се стигтне до там, не е изключено, предполагам?
19:57ч. 25 Август 2013 #21  dareas @Селски глупак
Не, не съм казал, че задължително трябва да е разкъсан от майката природа. Казвам, че като им се шътка, замеря, рита и т.н те биват ПРОВОКИРАНИ! Ти ги нападаш, а те се отбраняват. Ако теб някой тръгне да те рита, няма ли и ти да се отбраняваш? Или ще си стоиш на едно място и ще си траеш?
19:55ч. 25 Август 2013 #20  dareas @blackmore
Аз не тровя животни, а както казах това го желая на който трови.
19:45ч. 25 Август 2013 #19  Гларус "dareas" И аккво се опитваш да ми кажеш ма лудо??
Че когато някое дете или дядо и баба, не храни топличувства към песовете, които са преносители на какви ли не зарази и кърлежи, като кучешката тения, по която сме на първо място в Европа. Когато ги гоним шътка им както викаш и ги пъди и плаши, този някой, независимо какъв е , заслужено тярвба да бъде нахапан или разкъсан и умъртвен от майката природа...
Ти не си добре нмоето момиче, ходи се прегледай някъде, а на господина с антифриза, да е жив и здрав
19:31ч. 25 Август 2013 #18  blackmore Дареас, много глупаво се държиш. Когато имаш деца друга песен ще пееш и няма да пожелаваш смъртта на други.
18:55ч. 25 Август 2013 #17  E pisna mi ТОВА НЕ Е НАЧИНА!!! Съгласен съм, че в много редки случай, предимно зимата, когато са на глутници, кучетата могат да нападнат някого без причина.В повечето случай обаче, хората ги провокират(ритат ги,гонят ги) и това е нещо, което съм виждал лично!
18:53ч. 25 Август 2013 #16  dareas @squeezer
Че и теб покрай тях!
18:50ч. 25 Август 2013 #15  squeezer Най-накрая някой да си свърши работата,ама трябва из целия град,не само в Кайсиева...........
18:46ч. 25 Август 2013 #14  dareas До ksh:
Само че нито мен, нито някой от семейството ми са ни хапали кучета и знаеш ли защо? Защото не им съскаме, шъткаме, тропаме или гоним! Животните разпознават добрия човек и запомнят лошия!!! Ако те нападат кучета, търси вината в себе си!
18:36ч. 25 Август 2013 #13  kshДо dareas : Aко твое дете,близък или самият ти си пострадал от набезите на безпризорните кучета,съвсем друга песен щеше да пееш! Такова ще е положението за жалост,докато държавата и неправителствените органи не си вършат работата .
18:32ч. 25 Август 2013 #12  Гларус Когато държавата абдикира и не изпълнява свойте задължения, отделния индивид, взема нещата в свои ръце. някой не е издържал
18:28ч. 25 Август 2013 #11  dareas Само тропат с крака срещу кучетата, замерят ги с камъни или ги ритат, после защо им ръмжали насреща и ги хапели. Дайте да ги изтровим, а? Боклуци смешни, дано до края на живота си тънете в мизерия и дано се разболеете от най-тежките болести!
18:24ч. 25 Август 2013 #10  dareas Дано, който трови животните, децата му да ядат от същата отрова и да умрат и те! Изроди гадни!
18:15ч. 25 Август 2013 #9  blackmore Обичам кучетата, но за съжаление, като няма друг начин да предазим децата си, това е... Когато в ръцете ви е собственото 2-годишно дете, издъхващо и изпохапано, тогава защитавайте кучетата. И Деси-ограмоти се малко, за бога...
18:04ч. 25 Август 2013 #8  lysi Портних е изрод щом допуска това,БСП-убйци.Дано следващите сте вие Г-ДА управлйаващи
18:03ч. 25 Август 2013 #7  kshДо Dessy_Eх не се пише "тЪпир","тапир". Виждам колко си грамотна!:) Работата е там ,че закони има и то не лоши, но не се спазват и най-трагичното е ,че никой не контролира тяхното реализиране!
17:56ч. 25 Август 2013 #6  Dessy_Ex До ksh не знам аз дали съм малоумна, ама ти действително си бавноразвиващ се, щом не можеш да прочетеш, какво пиша. Живееш в държава със закони, в които е записано, че не можеш да разпръскваш отрова, щом ти скимне. Като имат притенции, да ходят в общината и там да си представят оплакванията, а не да хвърлят отрови по градинки и поляни. Като си създадеш собствена държава, си прави, каквото искаш, до тогава ще живееш според законите, ясно ли ти е сега, тъпир?
17:51ч. 25 Август 2013 #5  kshДо Dessy_Eх Ти или си неграмотна или малоумна. При създалата се ситуация хората нямат друга алтернатива,след като неправителствените и правителствените организации не си изпълняват задълженията!
17:37ч. 25 Август 2013 #4  Dessy_Ex До ksh: По-опасно животно от човека няма. Дай по твоята логика да се избият и всички клошари, които се движат по улицата, както и всички просяци и въобще всичко що е безпризорно?!? Кой си ТИ, че да казваш кой ще живее и кой не?!? Кучетата се множат защото общината си прибира парите предвидени за кастрации, а селяндурите си изхвърлят кучетата на улицата, след като им омръзне да ги гледат. Не животни са жестоки, а хората.
17:31ч. 25 Август 2013 #3  Fierywoman А дали човекът е по-важен...? Напоследък сякаш не съм убедена.
Масовото избиване на животните не е решение на проблема. Нито пък безпризорни животни имат място на улицата.
17:29ч. 25 Август 2013 #2  kshНеправителствените организации да не се възмущават,а заедно с правителствените такиваа да си вършат работата. При това положение жителите нямат друг избор,освен да изтровят всички безпризорно скитащи се кучета, за да има спокойствие сред хората. В крайна сметка човекът е по-важен от животните.
17:27ч. 25 Август 2013 #1  Dessy_Ex На такива изроди, дето убиват, просто щото им е кеф, им пожелавам същата съдба. Да и знам, че кучетата лаят и нападат, но си има община, на която и се наливат милиони за справяне с този проблем. И вместо да злобарствате, че убиват животните, се замислете кучетата ли са виновни, че са на улицата или държавата го позволява.
Убийството на невинно същество трябва да се наказва, при това строго! Даже не разбирам, как може някой да дава, че харесва подобно нещо.. що за болен, садистичен и извратен мозък е? Гнусни същества!
сподели или изпрати на приятел
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
 |
Новини от Варна, региона и света |
 |
 Гост-звезди и деца създадоха незабравим спектакъл – Варна аплодира песните на Доно Цветков
Четвъртък, 19 Март 2026 18:19
Варна бе домакин на концерт-спектакъла „Вълшебници“ – музикално събитие, изградено изцяло от песни по музика на Доно Цветков. Автор на едни от най-обичаните съвременни български детски песни, събрали десетки...
| |
 |
 Курсист на Advance Academy спечели трето място в България на състезание по компютърно моделиране
Четвъртък, 19 Март 2026 13:00
Боян Цветков спечели трето място на финалния кръг на Националното състезание по компютърно моделиране, утвърждавайки се като един от най-добре представилите се четвъртокласници в България в направлението...
| |
 |
 МВР ще съдейства на граждани без лични документи да гласуват
Днес, 20 Март 2026 08:06
Дирекция „Български документи за самоличност“ (БДС) е създала необходимата организация, за да съдейства на българските граждани без валидни документи за самоличност да упражнят правото си на глас на изборите...
| |
 |
 Мюсюлмани отбелязват Рамазан Байрам
Днес, 20 Март 2026 07:52
Започна мюсюлманският празник Рамазан байрам. С него приключва и едномесечния пост - въздържание от храна и вода от изгрев до залез слънце, наричано оруч. Над 570 000 български мюсюлмани отбелязват празника....
| |
 |
 Най-важното от Варна във вчерашния 19 март
Днес, 20 Март 2026 07:34
Среща на МРРБ и Благомир Коцев: Какво (не) обсъдиха за водните проблеми на Варна?
Само ден след като от ВиК-Варна предупредиха, че няма капацитет за водоснабдяване на нови жилищни обекти в южната част...
| |
 |
 20 март в историята
Днес, 20 Март 2026 07:12
1413 г. – Хенри V става крал на Англия.
1792 г. – Законодателното събрание на Франция официално одобрява използването на гилотината за екзекутиране.
1808 г. – Александър I присъединява с декрет Финландия...
| |
 |
 Без ток днес във Варна и областта...
Днес, 20 Март 2026 06:51
Днес, 20 март, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 ч. до 16:30 ч. - гр. Варна - кв. Аспарухово, ул. Балатон, ул. Детелин Войвода, ул. Драва, ул. Злетово, ул. Искър, ул. Майстор Манол, ул. Места,...
| |
 |
 Прогноза за времето - 20 март
Днес, 20 Март 2026 06:34
На 20 март слънцето във Варна изгрява в 6:12 часа и залязва в 18:20 часа. Продължителността на деня ще е 12 часа и 8 минути. Фаза на Луната е един ден след новолуние.
Днес ще духа слаб, в източната...
| |
 |
 Дигитален мониторинг на общинските проекти - на всеки 14 дни
Четвъртък, 19 Март 2026 19:00
В МРРБ днес бе представена Информационната система с данни за напредъка в изпълнението и плащанията за всеки обект, финансиран от Инвестиционната програма за общински проекти. Софтуерът съдържа данни за...
| |
 |
 НАТО: Готови сме да защитим Румъния при заплаха от Иран
Четвъртък, 19 Март 2026 18:46
Алиансът е в готовност да защитава Румъния при евентуална заплаха от Иран. Това заяви генералният секретар на НАТО Марк Рюте след среща с румънския президент Никушор Дан в централата на организацията в...
| |
 |
 Запознаха варненски гимназисти с историята на затворничка, осъдена за наркотици (видео)
Четвъртък, 19 Март 2026 18:32
Гимназистите от училище „Любен Каравелов“ във Варна бяха сред първите, които изгледаха видео интервю, заснето в Сливенския затвор с жена, осъдена на втора инстанция за държане с цел разпространение на...
| |
 |
 Парламентът криминализира изхвърлянето на отпадъци в големи количества на неразрешени места
Четвъртък, 19 Март 2026 18:19
Парламентът прие на второ четене промени в Наказателния кодекс (НК). С тях се криминализира изхвърлянето битови и строителни отпадъци в големи количества на нерегламентирани места.
Който управлява...
| |
|
|
|
Изпрати новина
|
|
|
 |
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|