Масово шофьорите не спазват ограничението на скоростта по Аспаруховия мост във Варна
 
Масово шофьорите не спазват ограничението на скоростта по Аспаруховия мост във Варна, предаде репортер на Радио „Фокус” – Варна . Въпреки, че все по-често по медиите показват катастрофи станали следствие на неспазване ограниченията на скоростта в населените места, то това не притеснява по никакъв начин водачите на автомобили, които се движат по Аспаруховия мост. Ограничението на скоростта по моста е 50 км./ч., но реално то не се спазва. Проблемът обаче е, че шофьорите надвишават допустимата скорост не с 10-20 км. в час, а много често могат да бъдат засечени да шофират с 90 – 100 км./ч. Най-много нарушители могат да бъдат установени през почивните дни или извън пиковите часове, когато мостът не е толкова натоварен откъм трафик. Ако все пак някой шофьор реши да управлява автомобила си спрямо ограниченията, той веднага става обект на критика от страна на другите водачи, изразяваща се в свирене и употреба на нецензурни думи.
Впечатление прави, че водачите често не спазват изискванията за изпреварване, като не пускат мигачи, не спазват дистанция и грубо изпреварват автобусите на градския транспорт.
Подобни нарушение могат да бъдат засечени и по други големи булеварди във Варна. В жилищните комплекси също често се превишава ограничението на скоростта, което е сериозна предпоставка освен за катастрофа между автомобили, но и за инцидент с пешеходци.
|
Коментари |
11:12ч. 18 Май 2015 #27  Murmorana retro, това което казваш ми се губи, признавам си.
На червения площад имаше пешеходна пътека точно на ъгъла с улица Иван Аксаков, от която се тръгва по Васил Друмев - е, бая години стоеше там, но я затвориха след блъсната количка. Наистина има места, където пешеходните пътеки са опасни. Другата истина е, че мързелът е голяма работа - за справка подлеза и кръстовището на риокоз :-)
18:46ч. 15 Май 2015 #26  retro Murmorana там където казваш, ако си спомняш си имаше и мантинела до едно време и въобще не беше място за пресичане. След като обаче почнаха да се появяват пешеходци-самоубийци, които ги мързеше да повървят 20 метра и пресекат под надлеза там изтъсиха една пешеходна пътека. Според мен движените по бул. Левски не е толкова натоварено и спокойно може да се движиш с 80. Да не говорим, че ако разкарат неправилно паркиралите автомобили около пазарчето ще се отпуши още повече движението и със сигурност ще намалеят инцидентите.
17:59ч. 15 Май 2015 #25  robyst""""Слага се една камера посредатата на моста и след две седмици когато всички си получат глобите ще се спазва ограничението.Не мисля ,че е толкова сложно."""
............................
И никой не ги плаща.Далече сте от мечтаната от вас европа.А там ако не платиш глобате се удвоява и след това пандиз.Що не кажете нещо по въпроса?
16:44ч. 15 Май 2015 #24  BBB ...или по магистралата с 50, че е по-безопасно :)
13:38ч. 15 Май 2015 #23  s s Спирт аз мозъка съм си го напъвал и съм виждал единтични пътни възли в ЕС където от 110 се влиза в детелина където става 50 и няма ПТП. Тук става същото кара се с над 100 на моста въпреки че е забранено и после се намаля за подхода към кв. Аспарухово. Както казах по опасно е да караш с 50 отколкото със 70 и това съм го изпробвал многократно. Статистиката показва една измама, тъй като в тая статистика превишена и несъобразена с пътните условия скорост е едно и също. Повярвай ми повече от 50% от катастрофите свързани със скорост са несъобразена скорост. А това ще рече че има я дупка, я неравности, я неопесъчени участъци. Та толкова за статистиките
12:51ч. 15 Май 2015 #22  Varna Напълно подкрепям колегите по-долу да бъдат премахнати идиотските знаци на входа 30км/ч...
На времето по големите булеварди (например Княз Борис I) си имаше ограничение 80км/ч... След което направиха 'хранилките' и тези ограничения бяха смъкнати на 50км/ч..
Ако има втори мост донякъде съм съгласен с ограничение 50км/ч (въпреки, че е безмислено за такъв път), но при условие, че този мост е единствен, трябва да се увеличи пропускателната способност. Което при ограниченията на инфраструктурата може да стане единствено с увеличаване на разрешената скорост.. На някои може да е чудно, но повишаване на разрешената скорост например на 70-80км/ч ще намали разликата в скоростите между 'бързаците' и 'стриктно спазващите закона', с което ще се подобри безопасността... Разбира се ограниченията 50 или дори 40км/ч при лед/сняг трябва да останат - там спор няма..
11:59ч. 15 Май 2015 #21  dumdum стига РЕКЕТ . искам да мога да се предвижвам по бързо нали за това са булевардите
11:30ч. 15 Май 2015 #20  mistgi Коментарът е премахнат Причина: Дублиране на коментар
11:30ч. 15 Май 2015 #19  mistgi По моста има дупки, застрашаващи живота на пътуващите по него.
11:25ч. 15 Май 2015 #18  BBB Така е. Никой тук не казва,че трябва в целия град да се кара с 80. Никой не говори за ограничение 80 по булеварди с пешеходни пътеки. Има обаче места където 80 е разумно ограничение, както има места за 50 и места за 30.
Пример за ограничение 80: Княз Борис 1 от Винса до Почивка, 3-ти Март, Левски в участъка между 8-ми приморски и Княз Борис; Владислав в участъка Технополис - Варна Мол, Крайезерното околовръстно от входа на града до първото кръгово, околовръстното от Метро надолу след кръговото ....
Естествено по 8-ми приморски 50 е разумното ...
11:10ч. 15 Май 2015 #17  s s Лично мнение: на този мост трябва да се сложи следните знаци за скоростта: Минимална скорост 40 км/ч максимално позволена 70 км/ч. При хлъзгав път, сняг и т.н. ограничението да е 50 км/ч. Това е прав участък с 2 платна във всяка посока. Не е нормално при благоприятни пътни условия да се кара с 50 при положение, че няма пешеходни пътеки, няма спирки на градски транспорт, няма пътни възли и т.н. При лоши пътни условия е разбираемо да караш с 50. В крайна сметка както пише в статията никой не се съобразява с ограничението. Аз лично съм се пробвал да карам с 50 на моста много пъти и итрябва да ви кажа че бях по голяма заплаха на пътя от колкото тия които караха със 70 например. Очите постоянно в огледалото как някой се мъчи да спре или заобиколи за да не те удари отзад. В крайна сметка като настъпя със скоростта на останалите всичко си идва на мястото
10:45ч. 15 Май 2015 #16  Murmorana По бул. Левски съм шофирала, когато беше позволена скоростта 70 - 80 км/ч. И табелите помня. Да, от ХЕИ-то през Дубровник до Чайка се шофираше бързо. Но колите бяха пъти по-малко, а шофьорите по-разумни. Я, опитай да минеш с 80 над подлеза с Мир посока базар Левски - веднага ще се натресеш на пешеходна пътека, на която са газили бебешки колички.
Това, което наблюдавам последните години е нечовешко. Вместо да ставаме по-толерантни, напротив, всеки настъпва педала на газта все по-зверски.
10:40ч. 15 Май 2015 #15  justjesus Освен , че е в града и води в някой квартали , местности и прочие , също е вход и изход от града.Лятото през него минават туристи или обратното и трафика си е засилен.Ако всички се наредят да карат по него с 50 ,къде ще му излезе края?
10:24ч. 15 Май 2015 #14  metalqga 30 при хлъзгава настилка.
Подкрепям мнението на Murmorana.
10:24ч. 15 Май 2015 #13  retro Murmorana преди да си набиваме нещо в главите вземи седни и прочети преди колко е било ограничението на бул. Левски например и защо булеварда е замислен с толкова надлези и подлези и колко още е замислено да има. Както колегите по-долу са споменали защо в някои градове има ограничение от 80 км/h ? Ако си идиот и с колело можеш да се убиеш, че и не само себе си. Скоростта не е единствената и най-важна причина за катастрофите.
10:20ч. 15 Май 2015 #12  sushi То даже в момента не е 50. От известно време се мъдрят табели за ограничение 30!! :) Ако се слагат малоумни табели на места, не очаквайте да се спазва скоростта дори ако другаде ограничението е логично.
09:57ч. 15 Май 2015 #11  Murmorana Не само на моста, няма булевард в града, на който да се спазват ограниченията. Независимо, че ви се кара с 80 набийте си в главата, че в града се кара с 50-60 и това е.
09:45ч. 15 Май 2015 #10  BBB Във Варна има булеварди, за които ограничението от 50 е просто смешно и абсурдно. Нормалното ограничение на моста (където не би следвало да има пресичащи пешеходци) трябва да е 80!
08:01ч. 15 Май 2015 #9  Анонимен А във Варна кога ще се въведе 80 км на булевардите, които позволяват?!!!!!!! Няма да казвам поименно в кои градове е въведено и от колко години
23:59ч. 14 Май 2015 #8  E pisna mi Ми как да го спазват, като е 50 на такъв път!
23:09ч. 14 Май 2015 #7  KVY Vick не е трудно. Просто няма желание да се променят законите ,така че да станат приложими. Наични има да се оправят много неща в тази държава,но желание няма....
22:36ч. 14 Май 2015 #6  Vick Слага се една камера посредатата на моста и след две седмици когато всички си получат глобите ще се спазва ограничението.Не мисля ,че е толкова сложно.
22:03ч. 14 Май 2015 #5  ROCKNROLL Ами когато котката я няма, мишките пируват. Държавата ни е разграден двор и на никой не му пука. Всеки кара, както може и както му позволяват.
21:49ч. 14 Май 2015 #4  Legendata Какво значи "грубо изпреварват автобусите на градския транспорт". Въобще човекът който е писал статията освен, че има страх от високи скорости, височини, мостове и големи водни басейни друго важно не успя да ни каже. Ааа, да и че когато има по-малко трафик по моста хората си позволявали да карат по-бързо...
21:42ч. 14 Май 2015 #3  Mari Anne То да беше само на Аспаруховия мост. Шофьорите масово не гледат пътните знаци. Липсата на контрол от страна на органите, които трябва да контролират, също оказва влияние за безотговорното неспазване на правилата на движение.
21:18ч. 14 Май 2015 #2  RinoПовечето лимузини и джипове завиват без мигач. Дали шофиращите ги знаят, че има такава опция колата им? Поне ръка да показват за ляв завой!
20:57ч. 14 Май 2015 #1  robystТова е положението с купените книжки.Спиране от движение на автомобила (сваляне на номерата)за множество нарушения.ТОва е решението.
Иначе демокрация трепете се като мухи тъпаци!!!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
 |
Новини от Варна, региона и света |
 |
 Кампания за превенция на ракови заболявания - до края на февруари във Варна
Четвъртък, 5 Февруари 2026 10:15
Започна традиционната кампания на Център по образна диагностика МЛАДОСТ под надслов „Изследвай се днес“. Повод за инициативата е Световният ден за борба с рака, който се отбелязва ежегодно през февруари....
| |
 |
 Международно признати професори по ортопедия и неврохирургия консултират безплатно във Варна
Днес, 6 Февруари 2026 08:10
Страдате ли от хронични болки в гърба, изкривявания на гръбначния стълб, дискова херния или проблеми със ставите? Търсенето на решение за сериозни здравословни проблеми често ни отвежда отвъд границите...
| |
 |
 Бойко Борисов призова президента Йотова незабавно да назначи служебен премиер
Днес, 6 Февруари 2026 17:06
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов заяви, че забавянето на назначаването на служебно правителство поставя страната в нов институционален вакуум.
„Призовавам президента Йотова незабавно да назначи служебен...
| |
 |
 До 200 лева данъчна отстъпка за ремонти на дома през 2025 г.
Днес, 6 Февруари 2026 16:54
Данъчно облекчение за извършени ремонти и подобрения на жилище могат да ползват гражданите през 2025 г., като максималният размер на отстъпката е до 200 лева (102,26 евро). Облекчението се отнася единствено...
| |
 |
 Варна подкрепя създаването на Национален хъб за мисията срещу рака
Днес, 6 Февруари 2026 16:42
Община Варна подкрепя създаването на Национален хъб за мисията срещу рака – инициатива, която цели въвеждането на единни европейски стандарти и по-ефективен модел за превенция, диагностика и лечение на...
| |
 |
 ЕНЕРГО-ПРО: По-високите януарски сметки за ток са заради увеличено потребление
Днес, 6 Февруари 2026 16:29
Повишените сметки за електроенергия през януари се дължат основно на по-високото реално потребление, а не на едностранна промяна на цените. Това уточняват от ЕНЕРГО-ПРО във връзка с нарасналия брой сигнали...
| |
 |
 Апелативният съд потвърди 12-годишна присъда за убийство в кв. „Аспарухово“
Днес, 6 Февруари 2026 16:15
Втората съдебна инстанция потвърди присъдата на Окръжен съд – Варна, с която Страхил Я. е признат за виновен за убийството на мъж във варненския квартал „Аспарухово“, извършено през май 2023 г. Наложеното...
| |
 |
 Олимпийските медали в Милано-Кортина ще са най-скъпите в историята
Днес, 6 Февруари 2026 16:02
Спортистите на подиума на Зимните олимпийски игри в Италия този месец ще бъдат наградени с най-скъпите медали в историята на Игрите, заради покачващите се цени на благородните метали.
Повече от 700...
| |
 |
 Дъждът не спря варненци да подкрепят медиците от "Св. Анна" (видео)
Четвъртък, 5 Февруари 2026 17:52
Въпреки дъжда граждани прииждат в подкрепа на работещите в отделението по детска хирургия на МБАЛ „Света Анна“ във Варна, предаде репортер на Moreto.net. Събитието, започна с начален час 17.30 ч. и е...
| |
 |
 „Вечни теми, нови форми“: Варна показва шедьоври на световната графика (снимки)
Днес, 6 Февруари 2026 15:49
Варна има ново изложбено пространство, което представя шедьоври на световната графика. Под мотото „Вечни теми, нови форми“ Галерията за графично изкуство откри снощи постоянната си експозиция, разположена...
| |
 |
 TravelX 2026: Мария Жекова за автентичния вкус и силата на кулинарния туризъм в България
Четвъртък, 5 Февруари 2026 15:38
На 13 февруари в Интер Експо Център – София ще се проведе TravelX2026: Новото лице на туризма – конференция, която събира експерти, предприемачи и иноватори, за да очертаят бъдещето на туристическия сектор,...
| |
 |
 ЕК: Пристрастяващият дизайн на TikTok нарушава европейските закони
Днес, 6 Февруари 2026 15:36
Пристрастяващият дизайн на TikTok нарушава Закона за цифровите услуги на ЕС и не успява да осигури адекватна защита на потребителите, заяви Европейската комисия днес в предварителните си констатации.
Според...
| |
|
|
|
Изпрати новина
|
|
|
 |
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|