Верижна катастрофа с 4 коли до Автогарата във Варна
Сряда, 19 Февруари 2014 13:28Източник: Днес+
Автомобил „Фолксваген Голф“ е дал предимство на пешеходец, след което три коли са се натресли в него, съобщиха за Днес+ от полицията.
Пътното произшествие е станало към 11:30 часа пред Автогарата във Варна.
От полицията уточниха, че няма пострадали, нанесени са материални щети по колите. Автомобилите, участващи във верижната катастрофа са „Фолксваген Голф“, „БМВ“, „Форд Фокус“ и "Фолксваген Бора".
|
Коментари |
17:47ч. 20 Февруари 2014 #29  iordan_konst крайно време е там да има светофар !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
09:56ч. 20 Февруари 2014 #28  morskiТам има пътека срещу пазара и подлез на 20-30м по-нагоре,но не е в това проблема.Бил съм свидетел,че точно на това място пресичащите, не знайно защо се разхождат сякаш са в Морската градина и в повечето случаи са представители на "местното население".От друга страна във Варна липсва колегиалност между шофьори и пешеходци и най-вече обратното.
08:33ч. 20 Февруари 2014 #27  KVY До преди да го преасфалтират булеварда там имаше пешеходна пътека.Сега не съм напълно сигурен. А иначе колкото да е смотано и безмисленно това кръстовище,щом има пътека пешеходеца си е с предимство. Наистина във Варна шофьорите са ужасни. Никой не спазва дистанция или ограниченията на скоростта. Аз като спирам да давам път на пешеходците винаги първо се оглеждам да няма някой засилен зад мен и реагирам според ситуацията. Но така ще е ,докато не започне се упражнява контрол,както и към шофьорите,така и към пешеходците. В далечните години на комунизма,майка ми пресече там булеварда,но точно преди светофара за Гранд Мол. Глобиха 5лв. и повече не посмя да мине отгоре. А сега.....
08:12ч. 20 Февруари 2014 #26  Antim mkoev, за две години живот в Копенхаген, колко обидни поста като твоя си прочел? А да си виждал някой да пребива някого с крик?
00:19ч. 20 Февруари 2014 #25  Anonimen mkoev, ТИ си АБСОЛЮТНИЯ КРЕТЕН тука !
до Автогарата има подлез и НЯМА пешеходни пътки, и НЕ трябва да има на път с 4 ленти !
21:40ч. 19 Февруари 2014 #24  mkoev Половината от вас коментирали тук са АБСОЛЮТНИ КРЕТЕНИ и никога не трябва да карате кола в цивилизована държава. За 2 години живот в Копенхаген аз една бибитка не съм чул. Хората спират веднага щом тръгнеш да пресичаш. Така е във всяка една западноевропейска столица или по-голям град. Не ви е срам. Ето днеска аз спрях да пусна пешеходец на пешеходна пътека и некво ТЪПО ЛЕКЕ веднага почна да свири. Може би трябва да стане като в Русия и директно такива като вас да ви пребивам с крика като почнете да ми свирите защо съм спрял. Тъпи хора колкото си иска човек. Не можете да спазвате елементарни правила а тръгнали тука да ми говорят пешеходеца какво трябва да прави и да не прави.
20:17ч. 19 Февруари 2014 #23  vankata2 Аз в София за пешеходна пътека на Цариградско се сещам само за една - малко преди изллизане / влизане в града. А на Владислав пешеходната пътека на Автогарата е пълно недоразумение на 20 метра от подлеза. Тази пътека трябва да се премахне както и другата до Рощок която също е на 50 м от светофара.
19:13ч. 19 Февруари 2014 #22  marin_Vn До retro : Защо да ползва подлез като има пешеходна пътека ? Защото на НАС шофьорите ни е ниска културата или защото не се следи движението ? Ко ще следиш движението,я по добре си усили музиката и дай малко газ .........
16:53ч. 19 Февруари 2014 #21  Георги И ти си прав 5D5...Общо взето шофьорът ще е винаги виновен...
Но все пак да не искаме и от шофьорите прекалено много...Особено при днешното натоварено движение трябва да си много способен автомобилист, за да хванеш и вземеш предвид всичко очаквано и неочаквано на пътя...Най вече при по трудна пътна обстановка, като дъжд, тъмнина, мъгла.насрещни фарове или всичко заедно...
Та пак казвам...шофьора виновен или не, остава обикновено жив и здрав...за разлика от пешеходеца, който дори и да оживее често претърпява сериозни травми...Да не говорим че има много пешеходци които ходят по улиците където трябва и не трябва, като че ли са безсмъртни...или вечер с тъмни дрехи в платното по посока на движение...и така нататък...всички знаете много примери за илюзорно безсмъртие...
Тоест - Пешеходецо, пази се сам за да си жив и здрав дълги години ;)
16:29ч. 19 Февруари 2014 #20  Бир Прав си,Георги. Казвам само, че не може да се рискува да се блъсне пешеходец, с оправданието,че не пресича правилно... Правилно или не - и в двата случая шофьорът ще е виновен, защото очите му постаянно трябва да са нащрек, дори за най- неочаквана постъпка от страна на някого...
16:23ч. 19 Февруари 2014 #19  Antim +1 за Георги
16:20ч. 19 Февруари 2014 #18  Георги 5D5, има огромно значение къде е пешеходеца и какво прави...и то най вече за него самия...Дори и на пешеходна пътека да е, пак трябва да се оглежда като заек и да се пази сам...
Защото каква му е файдата от предимството на пешеходеца ако го хакне някой малоумен автомобилист и го утрепе...
Пешеходецът е най уязвимото звено на пътя...затова требе да се пази сам...иначе ще си занесе предимството на два метра под земята,,,
Анадън му?
16:19ч. 19 Февруари 2014 #17  Antim Кръстовището на Автогарата си е пълно недоразумение. Всеки път минавам през него със свито сърце и се оглеждам на 360. Отдавна трябваше да е затворено. Пешеходните пътеки във Варна също са пълно недоразумение. Батвесо вика за София, ама я си представете пешеходна пътека на Цариградско шосе, примерно. Е нема такова животно. Пешеходна пътека, съчетана с легнал полицай на трилентов булевард си е варненска простотия. Като е толкова загрижена общината за пешеходците, да прави подлези, а не бабуни, като че ли дупките не са достатъчно.
15:46ч. 19 Февруари 2014 #16  Виктор fido, нито едно от предположенията ти не са верни, всичко е изрядно, включително скоростта и дистанцията. Ако моите гуми свиреха - щях да съм ударен от зад. И няма как да се развие висока скорост при тръгване от светофар, и то като втора кола.
Неочаквана беше реакцията на първия, никой от колоната не очакваше. Нормално тръгна, ускори и - реши да спре. А пешеходеца се виждаше от далече - изобщо нямаше намерение да пресича, просто си чакаше.
Случвало ли ти се ситуация, при която първата кола тръгва от светофара и изведнъж нещо се сеща и изненадващо спира, примерно за ляв завой, ама чак след това дава мигач. Кой от задните ще няма да е изненадан.
Всяко спиране ако не е аварийно не трябва да изненадва задните шофьори. Поне с това не си ли съгласен с мен?
15:33ч. 19 Февруари 2014 #15  Бир Няма никакво значение, дали пешеходеца е на пешеходна пътека или не, дори и на магистралата да пресича. Пешеходецът Винаги е с предимство!!! В противен случай , трябва да минете през него!?!?
15:20ч. 19 Февруари 2014 #14  fido Викторе, кажи ми: Гумите на колата пред теб, която спря да даде път на пешеходеца, свиреха ли? Ако не са свирели, вината че твоите гуми свирят, при движение с 50км развито за 40-50м след светофар, както казваш, си е напълно твоя. Причините ти си ги знаеш, по-висока скорост от разрешена, малка дистанция, отвличане на внимание то и не навременно забелязваме стоп светлините на предния, може и с калпави гуми да си . Затова в някой автомобили има екстри, като натиснеш рязко спирачка, се включват и аварийните светлини, т.е за блещите отзад, да им се привлече вниманието.
15:18ч. 19 Февруари 2014 #13  Виктор Марине, аз като втора кола катастрофа не направих, нито допуснах третия да ме удари.
Обаче тези до автогарата, 4 човека, са се ударили.
Правиш ли разликата?
А тези дето слагат пешеходни пътеки, ако малко с малко разбираха - кръстовището до автогарата отдавна щяха да го затворят по средата. Толкова голямо недоразумение аз не съм виждал.
Освен това, светофар до светофар никак не е добре за движението, това е двойна тапа. Светофарите вършат работа само при определени условия, иначе пречат.
И не ги величай толкова в комисиите, само КАТ-аджията разбира, другите общо взето са по политическа линия...
15:10ч. 19 Февруари 2014 #12  Виктор Така е.
Точно затова обаче всички трябва да внимават още повече, Защото последствията при по-високи скорости са по-големи.
И мен много ме е яд на "джигитите", ама какво да направя? На бабите дето тръгват без да се огледат вече съм свикнал...
Както и да е...
15:06ч. 19 Февруари 2014 #11  Марин Милев Кръстовището на Автогарата плаче за светофар. Там е някакъв тотален хаос и постоянно стават катастрофи. Относно това дали трябва да се дава път на пешеходец или последния да чака колоната от коли си има закон. И той ясно посочва какво се прави. Да речем, че тоя дето е определил пешеходната пътека да е на определено е малко по-запознат със ситуацията и малко повече разбира от ЗДвП и правилниците към него от "умниците" за които е много трудно да спрат като втора кола!
15:04ч. 19 Февруари 2014 #10  batveso Да не казвам пък колко пъти се случва да пресичаш на светофар на зелено, вървиш по пътеката и все се намира някой тъпанар да завива и да профучи на сантиметри пред тебе, щото ще загуби 10 секунди от скъпоценното си време да изяака пешеходците.
15:03ч. 19 Февруари 2014 #9  marryan Ясно ми е , Виктор, но и на теб ти е ясно /сигурна съм/ , че в града масово се кара с превишена скорост. Като се започне от малките квартални улички, та се стигне до булевардите.
15:01ч. 19 Февруари 2014 #8  batveso Участвам в движението и като водач, и като пешеходец, и като колоездач. Е, по-големи идиоти от варненските шофьори няма, не говоря само за каращите с висока скорост и неспазващите правилника, а и за културата им. Стоя примерно на бордюра на пешеходната пътека на 8 приморски след общината или горе на баира преди завод Дружба, ама ме е страх да тръгна да пресичам, щото колите хвърчат една след друга и никой не му пука, че пешеходци искат да пресекат по пешеходната пътека. За сравнение, когато ходя по работа в София, искаш ли да пресечеш, тръгнеш ли, още преди да си стигнал бордюра, колите спрират и ти дават път, включителхо и бакшишите.
14:39ч. 19 Февруари 2014 #7  Виктор marryan, Явно нищо не четеш. Шофьор, който създава предпоставки за ПТП е тъп. Трябва много да се мисли за последствията преди да се прави нещо. Път на пешеходците трябва да се дава, но УМНО.
Сега изясни ли се?
14:35ч. 19 Февруари 2014 #6  marryan Като чета дотук коментарите си правя два извода:1. Шофьор, който дава път на пешеходец на пешеходна пътека е тъп. 2.Пешеходците да използват само подлези. Мерки за справяне със ситуацията:1.Пешеходните пътеки да се обявят вън от закона.2.Ако т.1 не помогне пешеходците да се обявят вън от закона, че пречат на шофьорите.
14:24ч. 19 Февруари 2014 #5  Виктор Общо взето - когато тъп шофьор реши да се прави на великодушен - така става. Хубаво е, че няма пострадал пешеходец.
Оня ден един тъпанар реши да даде път на пешеходец, който стоеше на тротоара и чакаше да се изреди колоната от автомобили. Пешеходеца чак се зачуди, изчака, и като видя че не стана катастрофа - започна да пресича. Обаче преди това свиреха гуми. Аз като втора кола се чудих как да предпазя предния тъпанар без да ме удари задния.
А нямаше проблем колите от светофара да минат и тогава да пресече пешеходеца. За информация пешеходната пътека беше на 40-50 метра след светофара.
14:23ч. 19 Февруари 2014 #4  retro А защо пешеходеца не ползва подлеза ?
14:10ч. 19 Февруари 2014 #3  Станимир Пешеходците да използват подлезите просто. Поне в района на автогарата ги има достатъчно
13:55ч. 19 Февруари 2014 #2  Бир Познато... Често, когато пускам пешеходци, все се намира кой да натиска клаксона зад мен.
13:40ч. 19 Февруари 2014 #1  биг Това е, защото идиотите не спазват както дистанция така и ограниченията за скорост.
сподели или изпрати на приятел
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
 |
Новини от Варна, региона и света |
 |
 Училище на бъдещето: Варненска морска гимназия „Св. Н. Чудотворец“ откри нов център за високи постижения
Днес, 18 Май 2026 08:40
С демонстрация на модерни корабни симулатори, зрелищни научни експерименти и робот, превъплътен в образа на Малкия принц, Варненската морска гимназия „Свети Николай Чудотворец“ официално откри своя нов...
| |
 |
 Защо все повече семейства избират демократично образование за децата си
Днес, 18 Май 2026 08:10
Все повече семейства във Варна започват да си задават въпроса дали традиционното училище е единственият възможен път за образование на децата им. За някои от тях отговорът вече е „не“.
През последните...
| |
 |
 Представят най-успешното училище по математика „Питагор” на информационна среща във Варна
Днес, 18 Май 2026 08:26
Официална презентация на най-успешното училище по математика в България - „Питагор”, ще се проведе на 20 май от 18 ч в хотел „Димят” във Варна. Новият дом на математиката в морската столица отваря врати...
| |
 |
 Мащабна международна операция срещу нелегални хранителни добавки обхвана и Варна (видео)
Днес, 18 Май 2026 18:23
Производствена база за нерегистрирани хранителни добавки и складове за съхранението им, разположени на близо 2000 кв. м площ, са разкрити от служители на ГДБОП и СДВР в рамките на международната специализирана...
| |
 |
 МАЕ предупреди: Запасите от петрол ще свършат след няколко седмици
Днес, 18 Май 2026 18:10
Ръководителят на Международна агенция по енергетика Фатих Бирол предупреди, че търговските запаси от петрол в света се изчерпват бързо заради войната с Иран и затварянето на Ормузкия проток за корабоплаване.
По...
| |
 |
 Край Аксаково отново ще работи пункт за престой на живи животни
Днес, 18 Май 2026 17:56
Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) ще възстанови пункта за почивка и престой на живи животни в района на Аксаково, област Варна. Той ще осигурява условия за временен престой при спазване...
| |
 |
 Гранична полиция задържа 15 нелегални мигранти на риболовен кораб край Резово
Днес, 18 Май 2026 17:43
Бургаски служители на Гранична полиция проведоха успешна операция за пресичане на нелегална миграция в българската акватория на Черно море, съобщиха от МВР.
Плавателното средство е засечено на 15 май...
| |
 |
 Откриха телата на четирима изчезнали италиански водолази на Малдивите
Днес, 18 Май 2026 17:31
Правителството на Малдивите съобщи, че телата на четирима изчезнали италиански водолази са били открити след сложна спасителна операция в мрежа от морски пещери на атола Вааву.
Петимата италианци загинаха...
| |
 |
 Без ток във Варна и областта утре ще са...
Днес, 18 Май 2026 17:17
Поради извършване на неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 19 май, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:30 ч. до 11:00 ч. - гр. Варна - кв....
| |
 |
 Възобновяват сезонните полети между София и Бургас
Днес, 18 Май 2026 17:05
Националният авиопревозвач България Еър възобновява сезонната си линия между София и Бургас, като първите полети стартират на 5 юни. До края на месеца маршрутът ще се изпълнява с до четири полета седмично,...
| |
 |
 Над час обсъждаха защо се бавят преписките за издаване на ПУП във Варна
Днес, 18 Май 2026 16:52
Над час продължи изслушването на администрацията от комисията по архитектура към Общински съвет по повод забавянето на ПУП-ове, работата по изменение на ОУП и други теми, предаде репортер на Moreto.net.
Заместник-кметът...
| |
 |
 Испанските данъчни власти връщат 55 млн. евро на Шакира
Днес, 18 Май 2026 16:39
Съд в Мадрид разпореди испанските данъчни власти да върнат на Шакира повече от 55 милиона евро, след като постанови, че са наложили неправомерно големи глоби на колумбийската певица поради грешки при определяне...
| |
|
|
|
Изпрати новина
|
|
|
 |
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|