16:00ч. 26 Септември 2014 #149
Stigabe
Ами аз си върша работата през другото време, правя много неща едновременно и т.н. НЯмам време за редакции.. Те и лудите се смеят без причина, ама не значи, че им нещо смешно.
Факти има много, какт оказах - всичко, което дадох за пример , може да се види, пипне, да се разходиш по него, да влезеш, и т.н.
Както последния пример с гр. Бяла. Както и с бизнесите във ВАрна по Евро проекти. И понеже са истински и съществуващи неща, станали благодарение и единствено на ГЕРБ, от там нататък, вие тролчета започнахте да се чудите за какво странично да се заяждате, и аргументите ви избягаха.. Пък ти коментирай правописа ми щом се чувстваш по добре от това.
15:56ч. 26 Септември 2014 #148
Бранимир
Ехеееееееее 145 коментара. Доста хора без работа. Не ми се чете цялата помия, само ще кажа, че ГЕРБ показаха как се прави, как е можело да се положат основите за развитие на страната, но от продажни демократи и крадливи комунисти сме стигнали дъното. Три години ГЕРБ правеха неща, които 20 години не са правени. Гласувам за ГЕРБ и ще продължавам да го правя, защото само те ще стабилизират държавата и ще я изкарат от тинята.
15:54ч. 26 Септември 2014 #147
ROCKNROLL
Видяхме ти фактите, разсмяхме се дружно. А сега е време да се научите на правопис, защото иначе ставате само за смях.
15:51ч. 26 Септември 2014 #146
Stigabe
То срещу фактите Роки какво да каже друго! Сега ще брои запетайките!
15:41ч. 26 Септември 2014 #145
ROCKNROLL
Абе поне се научете да пишите правилно, преди да наливате акъл на другите. Засрамете се!
15:38ч. 26 Септември 2014 #144
D.Nedeva
Още нещо... без помоща на ЕС никога няма да видим така важната за Северна България - магистрала Хемус ! Друго, ако не поне Бойко показа, че пътища може да строи :)
15:37ч. 26 Септември 2014 #143
D.Nedeva
Каквото и да говорите преди да дойде кмет от ГЕРБ във Варна не се случваше нищо ! Сега в основата на стоят евросредствата и чрез тях ние виждаме някакво развитие...а кога дойдоха европарите? - по времето на ГЕРБ.. преди това БСП и ДПС бяха напълно замръзени...после след ГЕРБ пак БСП и ДПС и какво стана - няма евросредства.... сами си правете изводите!
15:34ч. 26 Септември 2014 #142
Bat_Joro Варненки, Весковци и Рокита... имам чувството, че пишете от една и съща стая, ама все тая. Вземете се в ръце и започнете да разсъждавате самостоятелно. Това, че има 2,3, или 5-ма, които по цял ден стоят и пишат против ГЕРБ, поради една, или друга финансова причина, не означава, че останалите сме длъжни да сме слепи и да съгласяваме с вас. Аз предпочитам държавата и града да се развиват нормално, а това е възможно с правилно управление и добре усвоени средства, по работещи европрограми... които работят и се усвояват правилно, само когато е ГЕРБ на власт. Сигурен съм, че сега ще бъда нападнат за тези си думи на нормален работещ човек, отгледал две деца и видял малко повече от някои хора в тази дискусия. Аз и моето семейство виждаме надежда само в ГЕРБ и ще гласуваме за тях.
14:50ч. 26 Септември 2014 #141
Stigabe
Точно така от такива като мене. :-) Правилно.
НЕ ни трябват евросредства ще орем с мотиките и ще сеем на ръка. Да живей. :-)
Я ти вземи влез в 21 ви век и в ЕВропа първо.
14:39ч. 26 Септември 2014 #140
***
то май ти си за хапчета... от такива като тебе таз държава е на това положение.... вземи да запишеш да учиш малко икономика, да разбереш как се правят пари, а не да чакаш само някой на готово да ти ги снесе !!!!
14:18ч. 26 Септември 2014 #139
Stigabe
ХАха. ХАйде хайде. Пий едно хапче да ти мине.
АЗ нищо съществено не чух така или иначе. Някакви мрънканици само.
13:56ч. 26 Септември 2014 #138
***
чакай на евросубсиидиите, прави си безнеса само, че доколкото знам с трици маймуни не се ловят... и докато не разбереш едно, че за да правиш бизнес в една държава, там трябва да има ПАРИ, народя трябва да има пари, за да можеш да си въртиш бизнеса.... като няма пари, можеш да си стоиш и да зяпаш само и да се чудиш що не ти върви бизнеса!!!!
13:54ч. 26 Септември 2014 #137
***
толкова си тъп, че е излишно да се спори с тебе... и второ от къде знаеш, колко съм кадърна и дали нямам бизнес ???? само, че аз съм бачкала за разлика от теб и не съм чакала на пари от европрограми ясна ли съм, и не чакам от никой нищо на готово
13:47ч. 26 Септември 2014 #136
Stigabe
Именно, рибари, хора от селата, хора от малките и големите градове, са си помогнали сами като са попрочели малко, или са си наели човек да им обясни, написали са си кадърно бизнес плана, и Европа им е дала пари, за да си вадят хляба и да имат пари за хляб. И одобрените проекти в България били те малки или големи са десетки хиляди. Така са си помогнали. САми но с помощ от ЕВропа. ЗАщото правителството на ГЕРБ дето го плюеш, им освободи и издейства тези пари да влязат в България. АМа такива като теб злобни човечета знаят само да плюят и да отричат всичко хубаво .
13:43ч. 26 Септември 2014 #135
Stigabe
Ти че си некадърна и некадърна и живяла в соц розовия облак, аз вина няма. Разбрала си какво значи Европроект и ЕВро субсидии. То не е важно да си на годинки за да знаеш, както и това че си на годинки не значи че не си куха като хралупа.
13:42ч. 26 Септември 2014 #134
Stigabe
АХАхах като хванел студа. Ама той за студа Бойко пак виновен. :D АХахахахахахахаха
13:42ч. 26 Септември 2014 #133
Stigabe
АХахахаха( Шшшшш ало лудата лелка :D
Стига с тва студио за красота бре ахахахаха. Откачена.
Я мрънкай на някой друг , дрисло. Не с този тон.
Аз давам факти и случили се неща. Ти тука мрънкаш само бля бля.
Айде в киреча...
13:35ч. 26 Септември 2014 #132
***
Ей мухльо като станеш на моите години, тогава ще ми е интересно да те срещна тук и да те питам дали пак ще ми говориш за бизнес, при условие, че народа няма пари за хляб и за нормално преживяване. И второ съм много повече ВАРНЕНКА ОТ ТЕБ, щото почти съм сигурно, че си от другите градчета около Варна и сега ми се правиш на много заинтересован. Интересно ми е колко са ти платили да седиш тук по цял ден и да пишеш в полза на ГЕРБ, не вярвам да са повече от жълти стотинки! Айде да видим като си много ОТВОРЕН като хване студа, кой ще ти влезе в СТУДИОТО ЗА КРАСОТА че ми е много интересно и дали това е най-важното нещо на света. Има една приказка, че първо трябва ДА СИ ПОМОГНЕШ САМ, А СЛЕД ТОВА ДА ЧАКАШ ДРУГА ПОМОЩ !
13:20ч. 26 Септември 2014 #131
Stigabe
Ти си толкова Варненка и ти , чак не знаеш какво се случа в града. Давам ти пример. Автобусите и тролеите са по такива проекти. ПРечиствателната станция на златните, обновяването на центъра. Както споменах много проекти има спечелени от малките градове в община Варна, ако говорим конкретно за Варна, за цялата страна за хиляди. А за дребния, подчертавам дребния бизнес - там са сигурно стотици стартъп одобрени проекти за започване на бизнес. АМа какво ли ти обяснявам, но не е като да си правиш селфита за фейсбук.
13:16ч. 26 Септември 2014 #130
Stigabe
Ти с таз глава не знам какво правиш ти, ама я прочети за какво е дебата. Дребен бизнес да провериш какво значи в интернет , после да се пениш тука а? Или искаш да направим дребен бизнес за износи търговия а?
Ей така чела не дочела, да кажеш нещо. Мрън мрън..
Да има и големи евро проекти, като овцеферми, кравеферми, ферми за кокошки бройлери, за селското стопанство, маши и и съоръжения, там работят хора им има работни места, произвеждате суровини или готови продукти, изнасят се и се разпространяват? Пак ле не ти е достатъчно. Ца какви заеми говориш, говоря за ЕВРОПЕЙСКИ ПРОЕКТИ ЗА ЦЕЛЕВО ФИНАНСИРАНЕ за дребен, среден и едър бизнес?!!! И ЕВропроекти за развитие на селските райони, за благоустройство на градовете , на културните и архиологически обекти !!
12:56ч. 26 Септември 2014 #129
***
Абе ей Stigabe ти мислиш ли малко с таз глава, направила студио за красота сестра му ли кой там, що не взе да произвежда нещо а ??? щото това е по лесничко, ами не ти ли идва на акъла, че като няма работа и народа няма пари НИКОЙ НЯМА ДА ВЛЕЗЕ в това СТУДИО ЗА КРАСОТА ???? то като се взимат заеми те трябва и да се връщат и от кой гръб мислиш, ще ги вземе Бойко Борисов ???? пак от нашия !!!! ще настъпи очилатия тъпунгер "финансов" дето ако е на друго място ще го изгонят с ритници, да измисли нови и нови данъци за да може да си пълни хазната и да плаща дълговете...
11:55ч. 26 Септември 2014 #128
Stigabe
Ето вите, всичко това е по време на ГЕРБ, с пари от Европа и с хора пишещи проекти ..
Това си е било там хиляди години но не се инвестирало никога в малките градчета.
И да това е благодарение управлението на ГЕРБ.
(виж линк...)
11:54ч. 26 Септември 2014 #127
Stigabe
Я идете например в гр. Бяла, дето беше едно завряно село, отидете вижте как изгледа сега, с нови пътища, нов център, площад, часовник, обновен център, ЕВропрект за разкопки, вече завършен, антична крепост на нос Св Атанасий, прекрасно място. Станало е прекрасно курортно градче. Разви се ей така за миг. Питайте рибарите там как имат 3 спечелени европроекта за развитие! Ето това са факти драги ми плювалници.
11:53ч. 26 Септември 2014 #126
Stigabe
Веско ли си Ставри ли си .. стига сменя профили.
Нали говорехме като цяло какво е станало по време на ГЕРБ? АК опита човек няма нищо построено, няма пътища и магистрали направени, няма европроекти, няма детски градини, спортни зали, Арена армеец я няма, няма я и бургаската магистрала, нищо няма..
Май само акъла ви го няма..
11:51ч. 26 Септември 2014 #125
Веско
Пълен с енергия,но акнето не му избива и чука здраво ама клавиатурата.Ставри е прав че е излизал извън Варна,само майка му и баща му като са го завели някъде-просто му го пише на герберското чело.
11:48ч. 26 Септември 2014 #124
Веско
Роки звънни му но не се надявай особено.Слагам бас че е девствен.
11:31ч. 26 Септември 2014 #123
ROCKNROLL
Не, не е направил 200 километра на Хемус. Остават му толкова, за да я завърши. Отсечката, която приключи на юг, беше около 100.
Продължавай с фактите, кефиш ме, щи звънна :)
11:20ч. 26 Септември 2014 #122
Stigabe
И това сте тъпите тролове, като ви свършат аргументите, започвате личните нападки.
Смешници.
Уж с факти щяхме да си говорим.
Наравил бил 200 километра. Защо приказвате тъпотии. Целият участък от Варна до София през Велико търново, се преасфалтира по негово време, на етапи на етапи, целия, през села и бензиностанциийки се обнови. Пътувал съм всяка седмица до софия и знам как съм карал по изрязан асфал, и изкопано, и знам как востана после. А магистралата + Аутобана от София до Благоевград него не го ли смятате и него? А разширения и преасфалтиран проход на републиката. Момченца, играйте си игричкит, пуснете си кънтър, и не се занимавайте с неща , които не разбирате.
11:15ч. 26 Септември 2014 #121
Stigabe
Абе Ставри, пишлеме умряло. Я не давай акъл. Разбрал си ти от работа. Имам бая трудов стаж повече от мен. Много ги разбираш хранилките нещо.
Ти като се изнесеш от твоята майка, тогава обяснявай аз какво да правя.
11:13ч. 26 Септември 2014 #120
Ставри
стигабе като спреш да си на хранилка на мама и на тати,като създадеш нещо ама сам,тогава заповядай да говорим как се получават нещата а не комшийката ти и приятелката ти как направили да ни обясняваш.Гриша Ганчев беше питал един журналист -ти къщичка за птиченца правил ли си? Задай си и ти същия въпрос,отговори си и тогава ръси бисери наляво и надясно.
11:00ч. 26 Септември 2014 #119
ROCKNROLL
Недей да се палиш толкова, ще ти дадат заплатата в края на месеца. Аз съм контра на всяка тъпотия, не само на тази. С пожелания да си караш по магистралата на Бойко, която ще бъде изградена за петилетка време. Днес са полупроводници, но ще станат цели, както и обещаваше Тодор Живков, бившият му работодател.
10:55ч. 26 Септември 2014 #118
POPA Роки, ти и шефовете ти от БСП може и да не знаете как се правят 200 км, защото за всичките години, в които сте управлявали нямате и 20 км да сте направили, но от ГЕРБ със сигурност знаят и могат, доказали са го веднъж, ще го докажат и втори път.
10:53ч. 26 Септември 2014 #117
Stigabe
И Ставри, да голямо нещо е щото те не са само 2 мата до нас. Имам приятелка, която и одобриха 2 ри проект, за студио за красота , и за спортен комплекс. И със сестра и си бачка доволни доволни.
Да много дребни, средни и големи бизнеси стартираха и продължават от времето на ГЕРБ. ИМам доказателства, мога да ви заведа да влезете да прочетете табелите и да си ударите главите в тях барем проумейте.
Вашите тъпоти ли трябва да са факти?
10:51ч. 26 Септември 2014 #116
Stigabe
Дразнят ме тъпотиите ви. А и ти си контра след всеки коментар, различен от твоето мнение.
Аз аргументи казах много, ама много. Ама ви его обръщате на тъпотии после.
Е виж го Ставри, в 2 поста не каза нищо смислено.
За тоя дето е направил дребен бизне иса го финансирали з ада си изкарва хляба, е същото като на онзи дето са му отпуснали 200 000 да си купи трактор ида си оре нивата. Тъп ли си? Тоест не ми отговаряй.
10:34ч. 26 Септември 2014 #115
Ставри
И предполагам всички финансирани,отиват на отчет и викат още от вратата-стигабе ббб ми даде над 20 000лв.
10:31ч. 26 Септември 2014 #114
Ставри
Aе стига бе ббб направил до стигабе цяла кафе-книжарница-е ние напрао сме надминали половин Европа.
10:29ч. 26 Септември 2014 #113
ROCKNROLL
Stigabe, явно много те дразни, че пиша по тази тема, наред с много други. Вместо да ме обориш с аргументи, като например как се строят 200 км магистрала за един мандат, ти се заяждаш за моите "смени". Я се погледни къде постваш ти и защо толкова много държиш да лъскаш .... на Бойко, вместо да погледнеш истината в очите. Този човек лъже най-безцеремонно и само глупак може да му се върже на тъпотиите!
10:20ч. 26 Септември 2014 #112
Stigabe
Как ще чуете, то трябва да се поразходиш малко и да видиш! Много бизнеси стартираха, други се обновиха, за евро проекитте да не говорим. САмо до нас има 2 обекта едно бистро и една кафе-книжарница , всеки финансиран над 20 000лв.
Както казах - като си изкарата главите от платените тролски задници ще видите.
Ама той РОки тука денонощно човк на смяна, явно балъците се поизчерпаха и на никой не му се лъска имиджа на умиращи партии и псевдо политици, та той горкия дава 24 часови смени вече
10:10ч. 26 Септември 2014 #111
tatyana1
За пръв път чувам че някой по ГРБ- ово време създал бизнес! Около мен всичкото частен бизнес се съсипа, особено дребния!
10:04ч. 26 Септември 2014 #110
tatyana1
Да бе! Колкото предния мандат, когато в 2010 започна западането на Варна и тотално спря магистрала "Хемус" По гербово време последно се говореше че е излишна или трябва да завие от В.Търново към Русе. Или може би имат предвид някой следващ мандат на ГРБ, примерно 3014-3018?
09:39ч. 26 Септември 2014 #109
ROCKNROLL
ГЕРБ няма да изкара толкова дълго на власт, че Бойко да построи магистралата. ВЕрвайте ми.
Над 200 км неизграден участък не се прави за един мандат. Трябва да си луд, за да повярваш на това обещание.
Тези смешковци ще паднат веднага щом народът се вдигне против високите сметки за тока. Както и предния път.
09:22ч. 26 Септември 2014 #108
orles
ГЕРБ изпълняват стриктно указанията на САЩ и запада вдигнаха годините за пенсия,спряха работата по АЕЦ Белене,построиха скъпите ВЕЙ иЗЕЙ и сключиха договори със западните инвеститори за скъп ток от тях,свиха икономиката на България до неознаваемост ,а когато бяха в опозиция доносничеха пред САЩ и запада и правеха всичко възможно да унищожава България.Магистралите не са за нас те са за западните коридори.Още едно тяхно управление и ще станем съвсем нищо.Мерилин затова спира запада инвестициите ни -защото имаме продажни копелета за управници.ТАКА ,ЧЕ СИ ОТВАРЯЙТЕ ОЧИТЕ ЗА КОГО ЩЕ ГЛАСУВАТЕ.ИИИИ ГЛАСУВАЙТЕ.
09:06ч. 26 Септември 2014 #107
Bat_Joro Мрън, мрън, мрън... пишете си платените постове срещу ГЕРБ. Аз ще гласувам за тях, защото съм на 50 години и съм видял малко повече от някои от вас... мразя червената идея и съм видял, колко пъти комунистическите отрепки от БСП се опитватда съсипят държавата. Този път успяха само за една година, стават все по-добри, хайде да не допускаме да се пробват отново, защото следващия път може и за по-малко да успеят и щетите да са тотални. Аз ще подкрепя единствената работеща алтернатива в дясно.
08:53ч. 26 Септември 2014 #106
Не!
Ако ме излъже веднъж - срам за него, ако ме излъже втори път - срам за мен
08:43ч. 26 Септември 2014 #105
D.Nedeva
Плюс това не е само магистралата.. ами пристанището ? Ами безвъзмездното саниране на жилища?
08:41ч. 26 Септември 2014 #104
D.Nedeva
Че една магистрала не е никак малко... я вижте с градовете около магистрала Тракия какво се случва... примерно Стара Загора вече е на 3-то място по заплати в БГ ! Това не е случайно...
08:29ч. 26 Септември 2014 #103
dikra
Много си прав адаш Dido!!!
08:28ч. 26 Септември 2014 #102
dikra
Че заради една магистрала ли да ви избираме ??? Много евтино искате да минете !!
07:04ч. 26 Септември 2014 #101
Jullian
'' „Варна ни е била морска столица и ще си остане такава, но без тази пътна отсечка тя и цяла Северна България ще бъдат изолирани от света”, посочи Бойко Борисов. Той допълни, че вторият акцент за развитие на града и региона ще бъде реконструирането на пристанище Варна и построяването на модерно рибарско пристанище. ""
Ле-ле... Къф обрат, къф катарзис ... от "Аз ще превърна Варна в едно гомяло село" та до тука...
23:55ч. 25 Септември 2014 #100
dido
ха-ха- ха - Като опря ножа до ......избори , вече Варна не е село , ами морска столица .... Този мутрафон от сик толкова ли ни смята балами ? И ще ни лъже както иска ?! ама като гледам колко тролове са писали в негова защита - явно дебело плащат гробарите .... Зимата ще дойде скоро и ще видите отново кой ще излезе пръв ... тогава вече мутрата бб съвсем ще падне от коня !
23:06ч. 25 Септември 2014 #99
siska
Когато управляваха ГЕРБ къде беше доверието на ЕС за магистрала Хемус.
22:55ч. 25 Септември 2014 #98
Мерилин Монро
Да, права си, че Бойко не си вади парите от джобовете. Дават ги от Европа, но само на него, защото му имат доверие. Винаги, когато дойде някой друг на власт и от Европа ни спират финансите. Изводът е, че ТОЙ строи магистралите.
22:35ч. 25 Септември 2014 #97
siska
Абе вие всички който се заблуждавате,че магистралите се строят от Бойко.Бати ви Бойко не си вади парите от джоба за да казва че той строял каквото и да било.Парите идват от държавния бюджет на България,ако проектите бъдат одобрени от ЕС. И тъй като магистрала Хемус не е приоритет на ЕС,като стратегически коридор вярвате ли че Бати ви Бойко ще бръкне в държавния бюджет и ще я построи за Варненци.Магистрали те в България се строят в интерес на софиянци- София-Бургас(Тракия), София-Кулата(Струма),София-Капитан Андреево(Марица),София-Ниш(Калотина) ,одобрен проект от сегашното правителство София-Видин(Дунав мост2),Магистрала Люлин околовръстно на София,Северна скоростна тангента София и т.н И пак ви питам защо се заблуждавате,че ще вложи и една стотинка от държавния бюджет за Варна.Какъв е интереса на софиянци от Варна да не би бизнеса да им е тук?
22:28ч. 25 Септември 2014 #96
Mari Anne
Някой направи ли си труда да прочете програмите на партиите? Магистрала-ала-бала. А къде остава качеството на живот, съдебната система, здравеопазването, пенсионната система, прозрачност в управлението, а ЗАПЛАТИТЕ...?
22:16ч. 25 Септември 2014 #95
Мерилин Монро
Няма нужда да се драчите. Като коренячка варненка, Бойко ме спечели с две неща - министерството на туризма, което мисли да направи, ако спечели изборите, както и желанието му да възроди магистрала "Хемус". Да не говорим, че е хубаво да имаме топла връзка Кмет-Министерства. Така проектите ни ще се случват много по-лесно.
22:08ч. 25 Септември 2014 #94
Веско
Лошо др.первзник лошо,Вие искате да кажете,че не вярвате на кмета си! А др.Недева иска да каже,че ако някой е бил мащеха за едно село,сега ще му стане свидна майчица или в случая Бащица? Наивно др.Недева!Наивно.
21:54ч. 25 Септември 2014 #93
D.Nedeva
Варна неминуемо трябва да се развива, а без магистрала Хемус това няма как да се случи.. Бойко не знам дали е загубил доверие, но със сигурност показа, че морските градове са му важни.. видяхме Бургас за 4 години какво стана.. така, че щом обещава за Варна същото...аз съм склонна да му вярвам!
21:49ч. 25 Септември 2014 #92
Перверзник
хаха, Максуда няма как да стане Лас Вегас. Аз съм по-прагматичен. Достатъчни са ми новите булеварди, за да не си чупя колата, новите детски градини, за да има къде да ходи детето ми, новите автобуси, за да има с какво лесно и удобно да ходя на работа, новите тролейбуси, за да ни е по-чист въздуха. За твое съжаление, няма кой друг да ми докара европейските пари, защото от Европа им ги спират.
21:43ч. 25 Септември 2014 #91
Веско
Перверзник то така много тарикатско а? Гуруто ти каза правим Варна село,обаче защо да не го набутаме на друг комуняга нали? Нашият си е готин,голям красив абе.... просто той е човека.Но нема се плашите ббб идва Максуда става Лас Вегас и в Морската няма коли.За магистралата няма нужда да говорим-тя просто е построена.
21:22ч. 25 Септември 2014 #90
Перверзник
Каквото и да си говорим тук, ако не направят Хемус, южна България ще си остане по-развитата част на България. За съжаление, правителството на Орешарски се провали тотално в тази кауза за Варна.
19:52ч. 25 Септември 2014 #89
Niko
г-н Борисов,
Доверие трудно се печели, но лесно се губи. Вие го изгубихте.
17:07ч. 25 Септември 2014 #88
BBB
А платените какво ще кажат за бъдещата коалиция между ГЕРБ и ДПС и за заемите които бате ви се кани да тегли. Някви си там 6 милиарда и после още 3-4 .. да има. БСП наизтеглиха 3 да спасяват уж БГ от на Бойко управлението. Сега той се кани 9 да тегли да спасява БГ от на БСП управлението. Просто просира комунистическото и в ГЕРБ и в БСП. Никой не му пука за БГ. Всеки гледа да докопа власт и парички, да уреди свои хора и така.
16:40ч. 25 Септември 2014 #87
POPA Съгласен съм с Недева. Тази магистрала е важна за града и за цялата област.
16:35ч. 25 Септември 2014 #86
D.Nedeva
Каквото и да ни говорите тук.. едно е ясно : ГЕРБ е единствената партия направила нещо смислено за 25 години преход - завършиха магистрала Тракия..което от своя страна ме кара да вярвам, че те са единствените, които могат да направят и Хемус.. без която всъщност Варна ще се превърне в "село" !
16:34ч. 25 Септември 2014 #85
POPA За една година, боклуците от БСП, ДПС и АТАКА таковаха мамата на държавата. Надявам се нормалните хора в България да са повече и да гласуват разумно, а не платено и под строй, за да се върне времето, в което ГЕРБ бяха на власт и се усвояваха свежи средства от Европа, банковата система беше стабилна и хората виждаха реални резултати.
16:25ч. 25 Септември 2014 #84
Ставри
STIGABE ти малоумен ли си или не виждаш по-далеч от малката си пишка???? Говорим за спрян проект за пристанище за сметка на друг град,говорим за спряна магистрала-за сметка на друга такава говорим за фирми-ще ти дам пример,фирмата на Петя Славова която във Варна държи Делфинариум,Дом младост и няколко по-малки обекта и Камчия,където има прекрасен обект са с местоуправление гр.Бургас. Така че не подскачай с две градинки и едни ясли-тука става дума за ключови проекти,които да помогнат на Града да излезе от там,където го вкараха дрисльовци като твоя винету.
15:53ч. 25 Септември 2014 #83
Stigabe
Абе какъв геноцид бълнувате!!! Чувате ли се въобще?!!
Научили сте 2-3 думи и не спирате да ги въртите преди всички избори!!!
На кое викаш геноцид?
На новите детски градини, на новите ясли, на новите тролеи и автобуси, на новите булеварди, тротоари градинки, на проектите изцяло финансирани от Европа за Варна?? На кое викаш геноцид.
Палячо!
15:51ч. 25 Септември 2014 #82
Веско
Любимия ви кмет обеща две неща и ги направи-Максуда стана Лас Вегас и в Морската не влизат автомобили,сега бб и цв цв като ви направят и магистрала искрено ще ви завидя.
15:45ч. 25 Септември 2014 #81
Веско
Др.Павлов моля в коментарите си внасяйте уточнение.За кои комуняги говорите,за тези които донесоха геноцид за Варна-герб или за тези които са най-големите капиталисти бкп.
15:21ч. 25 Септември 2014 #80
japavlov
И сега защото няма какво да кажеш и ще обясниш на хората кой, как е бил платен. Не съм аз човека, който обяснява, че комунягите градят. Електората им разбра, че за един *** не стават, затова във Варна бяха с над 2 пати по малко гласове от ГЕРБ. Ама викай, пиши БХ, пак ще има разгром във Варна.
15:21ч. 25 Септември 2014 #79
Stigabe
Точно така е ;-) Както казвате, хляба е важен, ще се съглася с вас да си вземете хонорара, е всеки лев е от значение. Не искам да ми тежите на съвестта че не са ви платили.
15:18ч. 25 Септември 2014 #78
ROCKNROLL
Де да спорех със 60 човека, а то се броят на пръстите на едната ръка с различни профили, които ги знам от предишните избори :) Като минат изборите и дим да ги няма, до следващите. За тях няма други новини освен гербаджийските, но иначе пишат, че другите са платени. Смешковци!
15:18ч. 25 Септември 2014 #77
Stigabe
Брях брях. Запознат си гледам с аналните оргазми. То мизерници като вас какво ли друго да правят пред компютрите цял ден. Бъркат си с каквото дойде... Хахаха.
15:03ч. 25 Септември 2014 #76
Веско
stigabe много си се превъзбудил,ще получиш някой анален оргазъм.То всъщност до къде ли може да доведе простотията по човек прочел една книга в живота си.
14:54ч. 25 Септември 2014 #75
Stigabe
Бе от къде да знаят те бе. въртя още тъпотии отпреди 3 години. "Варна била СЕло" бял бля.. От къде да знаят.
Те даже и нова информация няма завалиите.
Рокито спори с 60 човека тука, и току се включат 2-3 профила други. След всичката помия излята от работодателите ви и скандала с бюлетините, ГЕРБ отново спечели изборите безапелационно.
Вие каво , да не би да мислите че с жалките си коментарчета ще промените нещо?
Смешници.
14:54ч. 25 Септември 2014 #74
japavlov
И сега като напишеш, че ГЕРБ магистрала няма да строи, мислиш ли че някой ще ти вземе под внимание думите. Това, че са ти драснали 2 реда пиши в тая насока и какво от това. С коя партия се свързват магистралите с ГЕРБ, така че успех в начинанието.
14:51ч. 25 Септември 2014 #73
japavlov
Отиди и ти виж дали се строи Хемус. Машините стоят и не мърдат. Спонсора ти вместо да ти дава пари да пишеш като замаян, можеше да се разплати с фирмите. Знаеш ли също, че и тази фирма която строи Хемус, участваше и в разчистването на Аспарухово и тогава още казаха, че комуняги пари не дават.
14:50ч. 25 Септември 2014 #72
Анонимен
Веско,
За да има развитие града, трябват инвестиции (те определено няма да дойдат при управлението на ГЕРП, заради ТИМ), ако има инвестиции ще има нови работни места. На предлаганите заплати от по 500-600 лв ще клъвнат единствено варналии, които си поръчват цаца. Всъщност какво значение има името на тази стръв?
14:49ч. 25 Септември 2014 #71
Nadja Aleksandrova
Варна ще се оправи, когато хората в този град решат, че нещата зависят от тях, а не този е виновен, онзи е виновен, а пък ние сме много умни, работливи и достойни. Варна, която избираше Киро толкова години подред, сега сърба попарата. Нормално е да носиш последствията от грешните си избори, но е жалко, ако всеки път допускаш една и съща грешка. Ако искаме Варна да е атрактивен град, нека да си го направим, но хайде да не прехвърляме отговорността, че Бойко бил го сринал, ние се оставихме на циганите да избират срещу пари бъдещето на Варна и като дойдат изборите ще видим каква е избирателната активност и на колко хора им пука всъщност.
14:48ч. 25 Септември 2014 #70
Stigabe
И него свалиха с протести, а във Варна протестите бяха срещу ЕНЕРГО ПРо, ерепетата ги вкараха в България точно БСП и ДПС, както и те подписаха неизгодните договори за тецове и вецове, дет още ги плащаме още години. А пък цената на тока ще се вдига постоянно.
Вашите злобни подмятания са ясне. Тролчетата трябва да папат. Нямат факти, само бля бля .
14:47ч. 25 Септември 2014 #69
Stigabe
Ами всичко беше по-добре отколкото след само година и половина БСП и ДПС на власт. АМА всичко беше по добре.
И данъците, и администрацията включително.
Спомнете си когато хванаха как са си надписвали заплати и хонорари и ги задължиха давърнат надвзетото. кога друг път се е случвало подобно нещо.
Кога друг път видяхте нови училищни автобуси да се разпръскат из цялата страна?
Кога видяхте села с по 300 души се обновиха с площади и осветление по време на друго управление. Нови пътища и тротоари за малки забарвени от бога градчета. Събаряне на незаконин посторйки по паркове и язовири, спиране на заменки .. 1000 неща , които никой не беше правил от страх да не му се разсърдят и да не загубят гласове. Да - по добре беше, от колкото турско - комунистическото управление.
14:43ч. 25 Септември 2014 #68
Mu(n)cho
жалко, много жалко-ама матряла е лош както каза бащицата. Свалиха го с протести и сега пак за него плачат-купувайте вазелин с туби нещастници такива
14:38ч. 25 Септември 2014 #67
Веско
W8M3 това което казваш,никой не го забравя.Всъщност искам да кажа,че никой варненец не го забравя,защото за нас това е въпрос на чест-ние може да сме богати.може да сме бедни,но винаги в годините сме имали чест,защото града ни винаги беше чист,зелен,подреден и тн. Това което казваш го забравят хората дошли от селата/нищо против тях,да не ме разберете грешно/,понеже за тях няма значение къде ще живеят,стига да има начин да живеят добре.Така че тук и разликата между варненци които си купуват трицона и варналии,които си поръчват цаца.
14:34ч. 25 Септември 2014 #66
Ставри
Герберастки подлоги не ставайте за смях.Първо за магистралата-тя се строи,но за да го видите трябва да отидете до там а не да гледате телевизия,каквито препоръки давате.Това че вашия господ ббб ходи да реже лентички-това е за такива като вас-дето обичате да му правите фелацио. STIGABE аз съм прост човек,обясни ми като на такъв.Кое беше доброто при гроб-давам ти пример. Данъците бяха по-малко,пенсионери,лекари и учители получаваха повече,за малкия бизнес административните спънки и рушветите бяха по-малко,безработицата беше по-малка-ето такива неща ми изброй а не че някой си купил трактор.Ти може и автоматична лопата да си си купил но това не те прави по-умен.
14:28ч. 25 Септември 2014 #65
W8M3
Бойко беше на власт и вместо да строи магистрала ни срина града и ни обясняваше че ще бъдем село!Така като гледам много хора го забравят това което е жалко, щото след изборите .... пак ще стягаме коланите и ще ни обяснява че положението ни е много тежко заради някой друг.Няма друг народ толкова прост да свали едно правителство и след една година да го избере пак.....
14:06ч. 25 Септември 2014 #64
Stigabe
Стигаха много повече. ИМаше и европари фондове и проекти, които иначе бяха само мит. Питай хората с новите трактори, ферми, и всякакъв малък и среден бизнес започнат по европроект!
ПРеди ни глобяваха, че не сме взели готови отпуснати пари, само щото някой не си е мръднал гъза да подпише 2 листа. Ето това е престъпление. Да те глобят щото не си взел пари!
И да много по - добре беше при Борисов.
14:06ч. 25 Септември 2014 #63
Nadja Aleksandrova
Ако има протести, ще си подаде оставка, както правят европейските политици, а не да краде като тройната коалиция една година и да остави България със свръхдефицит накрая ...
14:02ч. 25 Септември 2014 #62
ROCKNROLL
Жалко, толкова се надявах... Да живее Бойко, при който нямаше протести и парите стигаха за всичко. Ура!
14:01ч. 25 Септември 2014 #61
Stigabe
НЕ си извинен.
14:00ч. 25 Септември 2014 #60
ROCKNROLL
Оооооооо, да! Забравих, че при Бойко никой не протестираше. Извинете!
13:59ч. 25 Септември 2014 #59
Stigabe
Е РОки извади си главата от задника и си пусни малко телевизия както ти предложиха. Каква магистрала се строи бе!?!
То да викаш на черното - бяло - за жълти стотинки не си е работа. Вече си го извсмукваш от пръстите.. НЕ става така.
13:53ч. 25 Септември 2014 #58
Nadja Aleksandrova
ЕК започва наказателна процедура срещу България заради КТБ - това е новина от преди малко. Поне при ГЕРБ не спираха оперативни програми на поразия и не налагаха санкции. А сега санкциите заради БСП, ДПС и Атака ще ги плащаме ние!
13:52ч. 25 Септември 2014 #57
Опорната точка
Строял се Хемуса, я не се излагай. Питай работниците от фирмата дето строи, защо протестират. Ти телевизия не гледаш ли или това ти спускат от централата да пишеш.
13:50ч. 25 Септември 2014 #56
ROCKNROLL
Магистрала Хемус се строи и в момента, без Герб да са на власт. Вдигнете си задниците да видите!
13:49ч. 25 Септември 2014 #55
Шерифа
Хубаво, че народа не е глупав и няма да се подвееде повече по безумни коалиции като БСП, ДПС и АТАКА..които разбиха тотално държавата и оставиха след себе си само разруха!
13:49ч. 25 Септември 2014 #54
Шерифа
Коментарът е премахнат
Причина: Дублиране на коментар
13:48ч. 25 Септември 2014 #53
Опорната точка
Спамете, спамете с това ще си останете, проблем ще е хейтването да не ви е начин на съществуване. Но така или иначе след 5ти ще ви секнат опорните точки и Капута и Гуцко ще тъгуват заедно.
13:46ч. 25 Септември 2014 #52
Stigabe
НЯма какво да ти идва вяра или да търсиш такава. Нещата направени от Борисов и ГЕРБ, се виждат навсякъде, и могат да се пипнат.
БСП дойде на власт и махна магистрала ХЕмус от плановете си.
По времето на Бойко магистралата се удължи до след Шумен. Нещо невиждано 15 години!! ФАКТ.
Мрънкачите тук няма как да го оспорите!!!!
Вдигнете си платените тролски задници и я вижте!
13:42ч. 25 Септември 2014 #51
taylor
Как да не му вярва човек, нищо че е мутра и престъпник...Пък и прост като матряла!
13:36ч. 25 Септември 2014 #50
ROCKNROLL
Мда, знаех си, че вярата в Бойко е свързана с пари, пък били те и европейски. Колко са взели, а колко са фалирали - това няма значение. Ама те са си виновни, като не са се кланяли на Бойко.
13:25ч. 25 Септември 2014 #49
Веско
Точно така др. Недева.Както винаги мило и благо,обяснете че е дошло време за вярване.Нищо че така нищо че иначе-дайте да повярваме на човечеца бе хора,той няма да ни излъже.Нищо че са комуняги от най-противен тип-дайте да им повярваме. Нищо че за Варна не направиха нищо,освен да я съсипят заедно с кмета г-н Йорданов ,когото си купиха преди изборите-дайте да им повярваме.Нищо че направиха непосилни условията за малки фирми-дайте да им повярваме.Нищо че ебаха мамата на пенсионери,пенсионни фондове и....и...и.. дайте да им повярваме нали др.Недева.
13:21ч. 25 Септември 2014 #48
D.Nedeva
Остави изградени спортни площадки, детски градини, пречиствателни станции, магистрали, църкви и т.н. и тн... лично на мен и евросредствата, които ни бяха предоставени ми помогна много да стартирам собствен бизнес с пари от Европа без да съм инвестирала и стотинка лични средства.. та това остави.. кажете ми другите какво оставиха ?
13:06ч. 25 Септември 2014 #47
***
И какво остави бе D.Nedeva ???? че не мога да се сетя ? остави ни да потънем още повече в мизерията, магистрали ли ще ядеш ма патице като няма работа ?? Очилатия тъпунгер Дянков съсипа всичко, гледа да вземе на босия цървулите, щото си мисли, че така се пълни хазна... кьорава ли се, че няма да остане нищо друго освен магистрали, само, че съвсем скоро няма да има кой да пътува по тях, щото няма да има кво да ядеш, няма производство всичко се купува.
12:56ч. 25 Септември 2014 #46
D.Nedeva
Какво друго освен да вярваме ни остава... при положение, че те бяха единствените, които направиха нещо за тази страна... да може и да има недостатъци, но имат и плюсове...до като опонентите им са само некадърници...хвани АТАКА, ББЦ, БСП, ДПС... само продажни душици..
12:34ч. 25 Септември 2014 #45
Vic Rattlehead
С този начело ГЕРБ нямат бъдеще. Никоя партия не трябва да е еднолична. А пък помним по негово време какво беше. А той май не помни колко хиляди варненци излязоха на улицата, за да го помолят учтиво да си тръгне и повече да не се връща...
А и си го знаем - в рамките на един ден по една тема може да наръси тотално противоречащи си неща. И накрая да направи каквото му кажат кукловодите му.
На тези дето се чудят за кого да гласуват - ами вижте колко малки партии чакат подкрепа, за да имаш шанс да променят статуквото. За какво да гласуваме за доказано дискредитирани политици? Нека дадем шанс на новите лица - те могат да доведат до реална промяна. Иначе ще е поредния нов бардак със старите...
12:33ч. 25 Септември 2014 #44
ROCKNROLL
Сиганин съм, бате, нищу не расбирам и вярвам на бойку с цялото си сърце!
12:25ч. 25 Септември 2014 #43
RRRrrr
Само като видя колко пъти е писал коментари rockntroll и ми става ясно, че или си няма друга работа (професия циганин) или точно това му е работата.
12:02ч. 25 Септември 2014 #42
BBB
Всеки може да я построи така важната магистрала.
12:01ч. 25 Септември 2014 #41
ROCKNROLL
Леле, че и неграмотни. Ще ви построи магистралата, ама на куково лято. Докато стане, той няма да е жив!
12:01ч. 25 Септември 2014 #40
BBB
Брей, тук преди изборите как се напълнило с новорегистрирани потребители вярващи сляпо в ГЕРБ ... или срещу някой и друг лев :D хаха
11:59ч. 25 Септември 2014 #39
D.Nedeva
А и кой друг може да построй така важната за Варна магистрала, ако не ББ :)) Това поне доказа, че го може!
11:59ч. 25 Септември 2014 #38
D.Nedeva
На фона на всичко останало, което видяхме за 25 години преход.. ГЕРБ бе единствената партия, която остави нещо след себе си!
11:58ч. 25 Септември 2014 #37
ROCKNROLL
То е ясно, че със стари к..ви нов бардак искат да правят, но защо все още има хора, които им вярват? Освен да са им платили да ръкопляскат, като публиката на Биг Брадър. Друго обяснение нямам.
11:56ч. 25 Септември 2014 #36
Веско
Иначе за предния мандат да припомням ли на герберастите какво получи Варна? Нищо ама от сърце.Всъщност не е съвсем нищо-стана голямо село със затихващи функции.
11:53ч. 25 Септември 2014 #35
Веско
Комунягата ббб надмина комунягите на сергей.Те поне само изпитваха половата си мощ върху нас,но на гуруто ббб това не е достатъчно.Той иска докато ни осеменява да му ръкопляскаме.И бай Тошо навремето не беше толкова нагъл.
11:45ч. 25 Септември 2014 #34
Анонимен
17 от всичките 22 партии се контролират и спонсорират от агенти на ДС и Русия. За който и да гласувате все едно и също ще изберете. Дали ще управляват ГЕРБ, или ГЕРБ + ДПС, или БСП + ДПС, или ГЕРБ + ДПС + БСП + РБ, или още други възможни комбинации, ще ни управляват все СЪЩИТЕ хора, все същите интереси, все същите олигарси ще дърпат конците. Оправия скоро няма да има.
За да се променят нещата, трябва да управлява партия която няма нищо общо с ДС!!!
Не че няма да се пробват да я купят и манипулират, но това е единствения вариант.
11:42ч. 25 Септември 2014 #33
Gevich
Не му вярвайте, за 3 години управление нито стотинка не получи Варна. Мислите ли че сега ще даде ако и да го изберат. Всички медии, вестници, Интернет, всички само за Бойко говорят, колко е добър, какви обещания, само че обещанието не е като даването. Пак ще се развихри по другите градове и за Варна - среден пръст.
11:37ч. 25 Септември 2014 #32
denislavgeorgiev
преди да излязат цифрите от изборите няма смисъл да се гадае кой с кого ще се целува. Единствено съм убеден че ако барека има възможност, ще се присъедини към която и да е управляваща коалиция. бсп+дпс+ббц е формулата на управлението, освен ако няма над 60% избирателна активност.
11:36ч. 25 Септември 2014 #31
fido
До 10г все някой трябва да я построи таз магистрала Хемус, та да имаме една магистрала в България. Както се развива ислямизацията в Турция и ако са верни данните на разузнаването, че Турция се пробва да разработва ядрено оръжие, и агресивната и политика в близкото бъдеще Турция ще пробва и да анексира южна България, и магистрала Тракия, ще си е у турско. Така че магистралата ни трябва в България, пък всеки да гласува за който иска. Може да гласувате най-вече за ДПС и ибрикчиите от Атака. А ако Бюреков, влезе в парламента аз, много хора ще си стегнат чукалата и ще се махнат от таз "държава". Нема такава държава. Вчера приятел замина с еднопосочен билет, с него заминаха 2 българчета на 10 и 12 години, те няма да се върнат вече в България, няма да гласуват никога, и той няма да гласува след 9 дена и жена му. Тези които все още могат, нека да гласуват.
11:23ч. 25 Септември 2014 #30
ROCKNROLL
Аз не вярвам на предизборни обещания. Блажени са вярващите.
11:15ч. 25 Септември 2014 #29
nasko-4
Аз вярвам на ГЕРБ! Така, че предпочитам тях отколкото нови тройни коалиции !
11:09ч. 25 Септември 2014 #28
Bat_Joro ГЕРБ управляват правилно на местно ниво, това се вижда навсякъде, където има кметове на ГЕРБ ( радвам се, че най-накрая и Варна има такова управление, защото ке вижда напредъка на града ) ГЕРБ управляваха правилно и на държавно ниво, и това е причината отново да искам ГЕРБ да ни управляват. Искам европейско развитие на странат, а това е възможно само при управление на ГЕРБ, защото се вижда, че и Европа, като мен има доверие само на ГЕРБ.
11:03ч. 25 Септември 2014 #27
МоРсКи
Едно е да я завършат, друго е да я направят цялата.
10:51ч. 25 Септември 2014 #26
Шерифа
Достатъчно ми е да знам, че за 4 години ГЕРБ завършиха магистрала Тракия, която 40г. други не можаха....за да повярвам, че за още 4г. ще направи магистрала Хемус!
10:48ч. 25 Септември 2014 #25
VARNA MAIKA
Аз предпочитам да гласувам за хора, които излязоха и помогнаха на бедстващите, а не се разхождаха със семейството си на яхта. Предпочитам да гласувам за хора, които давата народната пара за залесяване, църкви, помощи за пострадалите при наводненията, а не за тези, които харчат пари за билбордове на всеки 10 метра и пратени репортажи от сутрин - до вечер. Предпочитам хора, които градят постоянно и примерите са безкрайни. Спортни зали, детски градини, храмове, чешми, улици, булеварди и магистрали и много други. Аз искам магистрала Хемус и предпочитам тези същите хора, които са се доказали в това да градят, точне те да направят и Хемус. Това са причинените да предпочитам ГЕРБ.
10:41ч. 25 Септември 2014 #24
japavlov
Абсурдно е ГЕРБ да работи с дпс, защото всеки че това ще ги унищожи. Точно както се случи с БСП и то 2 пъти. Сега жалките комунисчета играят с тъжната си листа начело с Найденов и Клисарова.
10:33ч. 25 Септември 2014 #23
МоРсКи
@japavlov аз пък защо си мисля, че Герб ще играе партия с ДПС после? Той вече им е дал 12 ако не греша за цифрата но беше някъде там министерски места.
И целуваше ръката да не казвам на кой турчин...
10:29ч. 25 Септември 2014 #22
Doni Edreva
Варна може да вземе значителна сума от ЕС като помощ за наводнението в Аспарухово, но за съжаление не може да кандидатства общината или пък отделни пострадали хора. За да се вземат парите, може да кандидатства България като държава. Видяхме, че Орешарски и Йовчев се правеха на недочули и недоразбрали по време на самото наводнение, какво остава за след това. Мисля, че ако кмета и правителството са от една партия това ще е по-печелившо за Варна, не само за въпросните пари от фона за Североизточния регион, междудругото са 61 млн. евро, а и по други въпроси, от които града има нужда от подкрепа на държавно ниво.
10:28ч. 25 Септември 2014 #21
Sailor
Що ли все си мисля, ще другаря ББ ще рече пак да стяга коланите, както спомена някой по-долу, ще се оправдае, че пари няма, заради предното правителство, естествено, и накрая варненци пак ще го видим Хемус през крив макарон...Хора, толкова ли сте късопаметни или сте тъпи?! Не е опция тоя слабоумник, други варианти трябва да се мислят.
10:18ч. 25 Септември 2014 #20
japavlov
И именно, защото съм се информирал избрах ГЕРБ, тъй като нито БСП, нито ДПС, нито производната им Бареков, нито така наречените Реформатори, чиято единствена работа е да реабилитират безработни бивши управляващи, могат да направят нещо.
10:13ч. 25 Септември 2014 #19
Mari Anne
japavlov, алтернатива има, остава всеки да я види и да прецени кой го лъже и манипулира. Информирайте се преди да гласувате, кой е изпълнявал обещанията си, при чие управление сте живяли по-добре, кой ви е лъгал. Абстрахирайте се от статистиките на агенциите, които също манипулират.
09:57ч. 25 Септември 2014 #18
BBB
ГЕРБ + ДПС щели да правят магистрала. Който и да изберем ще строи ХЕМУС много ясно. Само за Бойко не е сигурно - видяхме го предните години какво мислеше за Варна и магистралата. А това, че кмета ни е кадърен няма нищо общо с партията която го е подкрепила. Те ГЕРБ и Киро подкрепяха за по-късопаметните!
09:48ч. 25 Септември 2014 #17
japavlov
Алтернатива да не гласувам няма. Точно това искат и ДПС и БСП и Капута, а на тях няма как да им угодя. За това отивам на 5-ти и с номер 9, друг вариант няма.
09:48ч. 25 Септември 2014 #16
МоРсКи
@DenislavGeorgiev 25г им даваме последен шанс и след няколко години хората забравят как са докарани до пълна разруха.
Е това не мога да си го обясня..
09:45ч. 25 Септември 2014 #15
цвете
Не, благодаря сме, видяхме ви, г-н Борисов, що за стока сте.
И да, така или иначе Хемус ще я има, и по-добре ще сме безвас!
09:45ч. 25 Септември 2014 #14
denislavgeorgiev
Най-лесно е да се каже, че и тия са маскари (не че не са давали поводи в предното си управление). Ама ако алтернативите са Ментата, Капута и бсп....по-добре да дадем последен шанс на герб. Ама последен :)
09:40ч. 25 Септември 2014 #13
МоРсКи
То това е... така го направиха, че да няма за кой освен пак за тях. Но не мога да си дам гласа за този който ми взе хляба и малкото останало което имах.
Няма начин!
09:38ч. 25 Септември 2014 #12
japavlov
Освен за ГЕРБ няма за кой да се гласува. За БСП няма да гласувам, все пак имам някакво себеуважение, за ДПС и Барека все пак имам някакъв капацитет, за Атака важи същото, а Реформаторите те не могат да се разберат. Остана един избор и само се надявам на голяма активност.
09:34ч. 25 Септември 2014 #11
Анонимен
Е да, рано или късно ще бъде построена. Съдейки по АМ Тракия, АМ Хемус и е много рано да бъде завършена. Може би след 15-20 години. Все пак това е съблазнително "обещание" на всяка предизборна кампания и е добре да я има като възможност поне още 5-6 пъти.
ROCKNROLL - той веднъж ни оправя и всички видяхме на какво е способен. Като стана напечено бързо сдаде властта, не я искаше, сега отново я иска, сякаш има какво ново и по-различно да свърши.
09:34ч. 25 Септември 2014 #10
МоРсКи
Ще каже пак затягаме коланите и само ще смучи като предния път.
Гласувайте за този за който искате, аз на никой не давам наклон на.... Всеки си гледа от към неговата камбанария.
От моята се видя само едно - върна ме в първи клас!
09:31ч. 25 Септември 2014 #9
japavlov
Кажи за кой тогавва? За кой да отида и да гласувам?
09:30ч. 25 Септември 2014 #8
МоРсКи
Ами гледай си я магистралата. Всеки си има мнение, моето е, че от както дойде този на власт малкия и средния бизнес умряха. Така, че не благодаря!
09:30ч. 25 Септември 2014 #7
ROCKNROLL
Трябва да имаш много къса памет, за да гласуваш за този. Ама МНОГО.
09:29ч. 25 Септември 2014 #6
japavlov
Ами много ясно, че ще му повярваме, алтернатива има ли. Другият вариант е да не гласуваме и ДПС и БСП да си вземат властта, заради ниската активност.
09:27ч. 25 Септември 2014 #5
ROCKNROLL
ВЕрвайте му! Той ще ни оправи, но по другия начин.
09:24ч. 25 Септември 2014 #4
japavlov
Голямо изказване Морски. Аз пък искам магистрала и за мен лично ще е много по-добре да има магистрала.
09:23ч. 25 Септември 2014 #3
Мерилин Монро
Въпреки, че винаги съм имала едно на ум за ГЕРБ, като гледам сега какво прави кметът им във Варна, със сигурност ще гласувам за тях. Не съм вярвала, че един град може да се променя толкова бързо и с такива резултати. А и магистрала "Хемус" наистина си е важна за региона.
09:09ч. 25 Септември 2014 #2
МоРсКи
Пази боже, по добре без магистрала от колкото с този.
09:01ч. 25 Септември 2014 #1
Mu(n)cho
Вервайте му, вервайте му-то и оня дето работи цар обещаваше за 800 дни да ни оправи