16:13ч. 22 Март 2013 #111
nik
Аз също се боря за това и смятам, че всеки уважаващ себе си човек, който държи на града си го прави. всеки има различен подход и различни убеждения, затова е направена анкетата, за да се види какъв е гласа на народа по един културен и мирен начин.
16:11ч. 22 Март 2013 #110
madjik Искам да кажа на всички Ви,че след като жиивея във гр.ВАРНА,Се боря Варна да стане по-добър град за живеене и за подобро бъдеще за нашите деца.А който не може да го оцени толкова му е умствения багаж?
15:50ч. 22 Март 2013 #109
nik
(виж линк...)
Ето ти го сайта - Нямам коментар, това е народа, а не някакви си хора излезли ми на палатки.
15:48ч. 22 Март 2013 #108
nik
Моля ти се просто е смешно.. 50 човека излезли на палатки пред общината. Единия щял да гладува, другия незнам си какво.Някак си е несериозно има си анкета в сайта на дарик, която по цивилизован начин без аа- ууу, без гирлотия и палатки си показва вота на гражданите. Нямам какво повече да коментирам. 5о човека не могат да представляват Варна.
15:13ч. 22 Март 2013 #107
madjik Lora а сега последствията за града ни какви са?
А клипчето ако искаш да го видиш влез в
(виж линк...)
14:12ч. 22 Март 2013 #106
nik
madjik не ти виждам клипчето нито човека за който говориш.
Аз изказвам личното си гражданско мнение а то е , че последствията от разпускането на ОС ще бъдат катастрофални за града.
Само ще загубим ние гражданите от това, а други хора може би ще спечелят.
13:55ч. 22 Март 2013 #105
madjik Lora мМожете да хванете рейса и сами да ги попитате, нали?
Ето и едно видео:
(виж линк...)
Не го познавам човека, но ако някой от тук платените драскачи има доблест да излезе и да каже, че този човек е платен, то вече нямам надежда за вас. Във всяка една негова дума е изписана истината - истината на хората, които са търпели готованковци като вас да им пуснат трохичките отгоре (ТИМ)
И за последно - все някога щеше да се случи, не можете да манипулирате, лъжете, биете, плашите хората вечно, в един момент краля ще се види, че е гол. И този момент е сега, вижда се и от вашия страх.ай и ти си от платените драскачи тук.
13:30ч. 22 Март 2013 #104
nik
Абе madjik ти идеи си нямаш за какво става въпрос май. Как какво ще стане .......всички гласувани проекти до момента ще отидат на вятъра. Хората са се заели със тях...как така ще си оставят работата на половина свършена, заради някакви платени протестиращи. Варна ще изгуби по евро проекти 250 мл . Ти толкова пари виждал ли си, за да ми коментираш какво щяло да стане. МНОГО НЕЩА НЯМА ДА СТАНАТ - това е истината. Седни и почети малко.
Протестите намаляха от както кмета падна и това се вижда, хората не искат свалято на ОбС. Дори си има и анкета в сайта на дарик, която го доказва.
13:09ч. 22 Март 2013 #103
madjik Жалко е че има 50 човека, но неделите все още има 1-2 хиляди и последните 3- недели се искаха оставка на Общ Съвет на всички протести. Днес е петък и хората са на работа, обяснимо е.
Обяснете ми Вие, платените писачи, какво толкова ще стане ако 2 месеца няма Общински съвет?! Нищо няма да стане! Не ми говорете празни приказки за проваелн сезон 2 месеца преди да започне.
Защо ви е страх от избори? Може би, защото Янко Станев няма да влезе в парламента, тъй като нито СДС, ДПС, нито БСП го искат вече? Или защото на Герб мнозинството ще падне и договорките също?
12:57ч. 22 Март 2013 #102
madjik Може би искате в Обс да влязат такива като Иван Петров и циганите и Гуцанов партията на Дакела,Марешки.Тогава ще се оправим.Или може би ще ви оправят ,потурчат,поробят и пак такива като вас ще си останат заблудени овце .Ще ви мачкат и тъпчат.Погледнете колко млади хора избягаха от България.Погледнете колко хора се запалиха.Това ли искате.Но докато седите само и плюете ще е така.
12:48ч. 22 Март 2013 #101
madjik siskoni Преди да се присмиваш на хората погледни себе си. Ти пък да не си перфектна.Преди всичко трябва да дойде акъла на такива като теб.И искам да ви кажа на всички че са много повече от 50 човека.Всички който плюете погледнете своят скапан живот и тогава осъждайте и плюите другите.И аз си искарвам парите с честен труд но подкрепям стачкуващите.А центъра може би го грозиш ти итакива измекяри и боклуци като теб който са свикнали друг да им решава проблемите.ИСТИНСКИТЕ ГРАЖДАНИ НА ВАРНА СА НАВЪН В СТУД,СНЯГ И ДЪЖД!!!!А такива като теб си седят на топло и само хулят и плюят.
12:06ч. 22 Март 2013 #100
siskoni
Те тез дето ще обявяват гладна стачка наистина имат нужда от диета..Добре ще им се отрази на телосложението
11:54ч. 22 Март 2013 #99
siskoni
събрали се там 50 човека и искат оставки на тоз на ония..ми че то и аз искам много неща ама се стремя да си ги постигам с труд и сам..не с опъване на палатки, гладни стачки или там тем подобни глупости. Разкарайте се оттам, че грозите центъра с тез палатки. Палаткувайте някъде извън града да Ви дойде акълът в главите
11:51ч. 22 Март 2013 #98
siskoni
Апел към палаткуващите: Хора внимавайте, че днес вятърът е доста силен, да не ви издуха палатките! хахаах...
11:20ч. 22 Март 2013 #97
nik
Съгласна съм с amegra, смятам, че прекалено голямо внимание се обърна на 50 протестиращи, които не говорят от името на народа а от името на определени лица във Варна, които нямат капчица смелост и достойнство а подкупват с пари и обещания. Това не е моето мнение и не искам да бъда представлявана от тези хора.
11:04ч. 22 Март 2013 #96
amegra
добре де...,какво трябва да направим за да разберат тези с исканията, че нямат право да говорят вместо мен например.....
10:13ч. 22 Март 2013 #95
nik
Айде СТИГА вече определен брой хора да диктуват какво ще се случва във Варна, платиха ви вече, СПРЕТЕ СЕ. Ако се разпадне така омразния на шепа хора Общински съвет ще изгубим пари за 250 мил. Някой от вас протестиращите виждал ли е толкова пари да са били отпуснати някога за Варна. Преди да вземете парите в джоба си от хората, които вече всички знаем ...... помислете малко и за себе си и за града си....Ако не може да направите нещо градивно и позитивно, по-добре не РУШЕТЕ.
09:57ч. 22 Март 2013 #94
D.Nedeva
Стига вече платени протестти ! Ние варненци искаме работа и резултати, а не цирк, който създава Марешки и компания !
09:32ч. 22 Март 2013 #93
denislavgeorgiev
Това не са безработни а хора без работа.
09:01ч. 22 Март 2013 #92
ClioR3
Глупостите на някои хора нямат край!
08:59ч. 22 Март 2013 #91
дядо Тиква
„Водите страната към гражданска война“, пледираше от трибуната Мая Манолова. Станишев още повече подсили напрежението с думите: „Ще се лее кръв.“
(виж линк...)Опозицията-провали-сценария-на-ГЕРБ/
08:57ч. 22 Март 2013 #90
дядо Тиква
Нито един важен обществен проблем няма да намери решение до изборите. БСП и дъщерните й партии нямат интерес това да стане от това правителство, което са обявили за приемник на ГЕРБ. БСП имат нужда от "мътна вода".Затова до изборите очаквайте само нагнетяване на напрежението до пълна истерия чрез лъжи, хули , поощряване на всякави самоубийства, пробутване на платени провокатори и поощряване на объркани умствено хора.
Хора, спрете временно с протестите, от които резултат ще има само за отделни личности. Не ставайте маши на БСП, която на гърба на закъсалите , съюзена с ДПС, посяга към властта. Ще напомня думите на Станишев" Ако ГЕРБ не сдаде властта по демократичен начин има и други средства". И още малко цитати:"„Водите страната към гражданска война“, пледираше от трибуната Мая Манолова. Станишев още повече подсили напрежението с думите: „Ще се лее кръв.“
08:56ч. 22 Март 2013 #89
Bella_vista Тези с палатките били хора на Марешки, е, нямам думи! Лягам да си доспя...
08:55ч. 22 Март 2013 #88
kosaprai6
до жив дявол: МНОГО СИ ПРОСТ! безплатно искал да пътува. и там собственик са съветниците от ОС, ти що мислиш, че не искат да си ходят. а тоя с палатката и другите, дето марешки им плаща и искат да се набутат да контролират(разбирай крадат) - сбирщина наркомани и безделници!
08:48ч. 22 Март 2013 #87
МАРИН
Кой казва,че безработните не осигуряват работа на никого и са безполезни? Около палатките има два /2/екипа на телевизии от по 4 човека 4-5 полицейски служители-това не прави ли12 човека?
Далеч съм от всякакви партийни пристрастия, но с подхода на протестиращите-/ИСКАМЕ......., ДОЛУ......., ДА СЕ СМЕНИ........... и др.подобни България затъва все повече и повече.Защо не излязат с лозунга -да изчистим квартала си,да боядисаме еди какво си да не трошим общинската собственост/пейки или автобусни спирки/ и т.н това което можете да направите сами.Докажете,че сте способни на нещо а не само да викате.С оставката на този или онзи нещата не се решават.С издигането на "ЧОВЕК ОТ НАРОДА" нещата няма да се подредят.
Крайно време е да се замислите с ГЛАВИТЕ си и щов сте толкова ентусиазирани се хванете да помагате за благото на Варна а от там и на България.Дайте някоя рационална идея ане задръствайте трафика.Свършете нещо реално а не отхвъргайте подадена ръка.
08:40ч. 22 Март 2013 #86
D.Nedeva
Я малко по-сериозно ! 20 платени лумпела на Марешки ще решават какво да се случва във Варна ?! Трябва да сме луди, ако позволим ! В интернет има ясна анкета в, която гражданите казват, че НЕ искат оставката на Обс !!!!!!
(виж линк...)
08:33ч. 22 Март 2013 #85
биг
Вън мръсната циганска зган от Максуда и Варна!!!!!!!
07:40ч. 22 Март 2013 #84
Joro
madjik, видях кой си и разбрах защо си там, но въпреки всичко това не съм съгласен с действията ви. Не съм платен драскач, не съм и привърженик на никоя партия, сдружение и т.н.
Не те разбирам какво ще постигнеш с това? Ще си намериш работа, ще си оправиш живота или какво? Не искам да ме разбереш грешно, ти си решаваш кое е правилно и кое не. Живота продължава и всеки се бори за по-добро, но всеки решава как и по какъв начин да го постигне. Успех!
07:23ч. 22 Март 2013 #83
madjik (виж линк...) Преди да започнете да ни нападате ,плюете и хулите вижте това
04:21ч. 22 Март 2013 #81
goran
до nick-глупака си ти щом не можеш да си намериш работа която те удовлетворява финансово,такива некъдърници съм ги срещал много,идват започват работа и след няколко дни стават философи и почват даже акъл да дават,после като ги изритат се оправдават че системата е калпава или че парите са малко и сами били напуснали,между другото работя в частен сектор с добро заплащане за страната и не се оплаквам от работата а от постоянно плачещите нещастници, каквито и протести да правите по умни и по богати няма да станете, ами работете върху себе си за да постигнете нещо за в бъдеще
00:28ч. 22 Март 2013 #80
Bella_vista Ей, Морето, пратете екип там, дето празнуват циганите, да ги разпитат кой им плаща и защо. Аде, ако обичате, искам и снимки на празника, моля, аз съм сова, нема да спя и ще чакам!
00:16ч. 22 Март 2013 #79
Hunter
madjik, съжалявам, че си ме разбрал грешно приятелю. Просто не смятам, че това, че някой е безработен може да е причина да се иска оставка на общинския съвет. Аз поне това разбрах от статията. Има куп причини поради които тези там от голямата сграда трябва да си ходят - корпуция, бездействие, това, че общинските пари отиват в приятелски фирми, че всичко става с връзки и т.н. и т.н.
И както вече писах, трябва да сме наясно, какво следва ако общинския съвет вземе, че подаде оставка. Защото както вече доста пъти писаха си има процедура някаква. Оставката далеч не води директно до избори за нов ОбС.
И кой и как ще управлява този град ако остане без ОбС до изборите, т.е. в продължение на няколко месеца. Има куп въпроси, на които трябва да можем да отговорим.
00:10ч. 22 Март 2013 #78
madjik Hunter затова и за будещето на нашите неврустни деца подкрепете ни утре.А не ни плюите и нападаъте.
00:08ч. 22 Март 2013 #77
madjik Да Hunter ти добре ,че се сети да погледнеш кой съм и защо се паля толкова.
00:03ч. 22 Март 2013 #76
abvabv
фасуле,в какъв филм си влязъл.много си сложен май...а не както мислех -че си прост. извинявай. излизам от тука.ще спя. вси са маскари...
00:02ч. 22 Март 2013 #75
Hunter
madjik - ей за това за мангалите, което си писал съм с две ръце всички управленски кадри от тази община да си заминат.
00:02ч. 22 Март 2013 #74
fasul
Няма нищо лошо да си ходи. Евала. Но трагедиятя ще настане, като влезеш ти в него
00:00ч. 22 Март 2013 #73
dido
ПИША като човек, който е бил в предишен обсъвет - ТАЗИ ГАВРА С ВАРНА трябва да си отиде . Трябва да има нови избори и такива изроди като янко станев, б гуцанов, тодор мутафов, снежана донева ,стилияновци , цанковци и всички , които са вътре от 20 години - ДИМ ДА ГИ НЯМА !СТИГА ВЕЧЕ ! нищо няма да се случи - Варна отдавна е на автопилот и е достатъчен зам кметът бозов , който управлява в момента като ид кмет ! Ако ТОЗИ ОБСЪВЕТ ПРОДЪЛЖИ - БЮДЖЕТЪТ ЩЕ ГО ИЗГРЕБАТ ПРЕДИ ЮНИ ! бате янко ще се постарае ...
00:00ч. 22 Март 2013 #72
Hunter
fasul, не разбрах в каква връзка ми го казваш това, че Moreto.net е на ТИМ. Конкретната статия доколкото виждам е копи пейст от Стандарт :) явно и те са на ТИМ :)
00:00ч. 22 Март 2013 #71
madjik 120 роми празнуват Банго Васил в ресторанта и с парите на община Варна
А докога ще търпите това бе хора?
23:57ч. 21 Март 2013 #70
abvabv
какво искаме или не е важно.а е важно какво ще стане...фасуле -ще си отиде ли тоз общински съвет-аз казвам -да.
23:57ч. 21 Март 2013 #69
fasul
Хънтър, ако не знаеш Морето.нет е на ТИМ и не се чуди на статиите им.
АБВ , "ЗАТОВА" се пише слято. Май повечко си дигал щанги, отколкото книжки. А иначе никого не подкрепям, но мразя да ме използват измекяри и малоумници.
23:53ч. 21 Март 2013 #68
Hunter
madjik, абе човек, сега погледнах профила ти и виждам име Младен Иванов Живков. Да не би ти да си този който е в палатката, че така се палиш?
Хайде сега погледни и ти моя профил и виж, че първият ми коментар в този сайт е от лятото на 2010 година. Хайде помисли добре кой ли ми плаща да пиша от 2010 до сега :)
23:50ч. 21 Март 2013 #67
madjik Hunter спри да питаш и кажи ти на кого си подлогата.Сигурно и ти искаш да се кандидатираш в новия общински съвет?А щом толкова много те интересуват някой работи отиди лично при Младен и го попитай.Ако ти работиш за 300 лева 4 работи и те правят на подлога някои хора предпочитат 1 но добре платена.А за те зи 850 работни мвста пак искам да попитам Мартин и групичката му къде ги видяхте?защото няма такова нещо.
23:48ч. 21 Март 2013 #66
abvabv
фасул,за това ли подкрепяш сегашния общински съвет
23:48ч. 21 Март 2013 #65
Hunter
Ако си мислите, че аз не искам този ОбС да си отиде много грешите. Искам го, но искам да знам като падне, какво ще се случи след това. Кой ще управлява града до изборите.
Искам този ОбС да си отиде защото всичко е далавера в общината. Общинските пари отиват в приближени фирми. Работата се върши некачествено. Ей това мисля че е причината, а не защото А, Б и В са безработни и са решили, че замизерията властваща в цялата ни мила рода е виновен ОбС.
23:43ч. 21 Март 2013 #64
fasul
Меджик аз си пиша с АБВ малоумника. Нямам нищо срещу теб. Виждам те писал си основно срещу монополите. И аз ги мразя в червата си.
АБВ , не желая да вляза в ОБС. Не мога да крада. Но искам да ти кажа, как преди седмица чух един от напиращите безизвестни лидери и протестиращи да ми обяснява, че жена му, ако я назначат в общинската администрация бързо щяла да влезе в час с далаверите. Както се изрази - ми чи ние да не сме прости.
Разберете, перманентния контрол от вън ще ни помогне, а не вкарването на псевдо демократи и вече купени протестиращи в ОБС-то. Влезеш ли веднъж там демокрацията я забравяш много бързо. Зеленото никому не прощава
23:42ч. 21 Март 2013 #63
madjik Той фасул май точно това иска да влезе в новия общински съвет.
23:41ч. 21 Март 2013 #62
Hunter
Е аз пак не разбрах, ще си намери ли работа този човек ако ОбС подаде оставка? Защото в статията доста манипулативно е изтъкнато, че мизерията го е изкарала на улицата. След това иска оставката на ОбС, т.е. аз лично разбирам, че ОбС е виновен за мизерията.
Да съгласен съм мизерия е, ама е мизерия във всички градове с изключение на София, защото всички пари през последните няколко години отиваха там.
23:34ч. 21 Март 2013 #61
abvabv
ааааааааааааа.фасуле,ти дане би да си сега общински съветник и да не искаш да си ходиш....ейййй.
23:29ч. 21 Март 2013 #60
abvabv
фасуле,влез ти в новия общински съвет.ко мислиш кой ще влезе.
23:27ч. 21 Март 2013 #59
madjik И аз не чакам общинския съвет да ми реши проблемите.Но подкрепям Младен и Людмил и останалите стачкуващи,Може би за всики който плюете тук подпалването на Пламен според вас е напразно? Вместо да довършите делото на Пламен и да подкрепим Младен и Людмил вие ГЛУПАЦИ говорите за пари,работа,безработица.КОЙ ви плаща и чии партийни подлоги сте.Фасуле спри да нападаш не съм аз този който се е посрал а ти маи си посрания.
23:24ч. 21 Март 2013 #58
Hunter
madjik, извади уникална логика. Когато някой не споделя мнението ти е платен. Я виж добре какво съм писал в първия си коментар по темата - "Така де и ако ОбС вземе, че се саморазпусне дали това ще осигури работа на Младен Живков? Съмнявам се!"
Та искам да ти чуя мнението, дали ще си намери работа човека ако ОбС подаде оставка. ОбС ли е виновен, че той и хиляди други са без работа? Що ли ми се струва, че по-голяма вина има правителството. А какво ще кажеш за хората без работа в Европа? Безработица няма само в комунизма може би.
23:20ч. 21 Март 2013 #57
fasul
АБВ , гледам назад коментарите ти. Виждам подкрепял си само Боко идиота и ТИМ. Явно ти самия си някое начинаещо бедно охранителче, мечтаещо да се превърне в Буда Олигофреновски. Вервай успя да ме развеселиш.
ПП Дерзай към твоята светла мечта и скоро ще видиш високи стени около себе си.
А иначе съм платен и то много добре, но от професията ми
23:17ч. 21 Март 2013 #56
madjik Hunter и аз мисля че ти и хората който плюете сте платени
23:15ч. 21 Март 2013 #55
madjik Фасуле май купения си ти много добре знаеш от кого?
23:12ч. 21 Март 2013 #54
Hunter
Madjik, не знам какво правят другите. Знам, че аз съм се хванал и бачкам и не чакам общинския съвет да ми реши проблема. Бил съм и много зле и много добре. Знам и 2 и 200, но всичко го дължа на себе си. Карал съм с 2лв на седмица, и като съм закъсвал яко съм се хващал на всякаква работа - и дърва съм носил и лозе сък копал, нищо, че по образование съм инженер. Като ми опря яйцето до гъза и си намирам начин да се оправя.
23:11ч. 21 Март 2013 #53
abvabv
много хораса писали от това абв,обаче ти си платен-така мисля.
23:10ч. 21 Март 2013 #52
едикойси
Съжалете бедните духом....тези който плюят бъдете сигурни,че са си намерили ниша и се блажат от общината и ги страх ,че нещата могат да се променят.Тези хора ги е страх да излязат на улицата и не им пука,че ограбват държавата ни и тъпчат достойнството им защото са мишки...Не ги съдете СЪЖАЛЯВАЙТЕ ГИ.
23:07ч. 21 Март 2013 #51
abvabv
фасуле .сготви си един боб .не пиши защото не е така,както мислиш.ако е мислене това твоето.хвърляй и яйца ако те кефи.
23:07ч. 21 Март 2013 #50
fasul
Как ще стъпеш на протестите, като си се насирал докато охраняваш Енерго-про. Ако знаех кой си щяхме да ти серем в устата.
23:05ч. 21 Март 2013 #49
fasul
ЕЙ абвабв, да те еба у гъзу. Миризлив тимаджия. Гледам в коментарите ти в Морето само ТИМ си подкрепял. Пролича си платеното мекере
23:00ч. 21 Март 2013 #48
fasul
Влезте в общинските комисии, влезте в общинската гнусна администрация - котролирайте я. Администрацията е разковничето. Там се правят сделките, там ебават мамата на обикновения човечец. Сега трябва да узаконим контрола над тия и да го превърнем в традиция.
Но запомнете, ако сега просто направим нов ОБС и там се намърдат купените ни лидери, кукли на конци на ТИМ, Магарешки и подобни сме загубени. Тогава тези дето плащат ще ви кажат - ето, нали си вкарахте със законни избори лидерите на протеста, прекратяваме обществения контрол в ОБС. И пак ще го духаме. И на сегашните и на нашите псевдо лидери.
22:53ч. 21 Март 2013 #47
abvabv
фасуле-прадлив дрислио,не съм стъпвал на протестите.малоумник.
22:49ч. 21 Март 2013 #46
abvabv
кмета го няма-вие кого ще съветвате ве, съветници.и ще гласуваме един път за кмет...и втори избори специално за общински съвет- заради вашия кеф.колко струват едни избори-аааа.вие златни ще излезете на бюджета-варненския или шопския бюджет не знам..обаче-МАРШШШШШШШШ.
22:43ч. 21 Март 2013 #45
Bella_vista Разбира се, че след Киро и общинския съвет трябваше да си отиде! Ама не виждате ли, че те се борят до край, със зъби и нокти...Е, господа общинари, има 850 свободни работни места във Варна, нали така? Няма да останете гладни, ще работите там!
22:40ч. 21 Март 2013 #44
fasul
Аве тука ннекои палаткаджии много се жегнаха , че ги разкрихме как са купени. Аз също протестирам и хвърлям яйца от първия ден и не ги кльопам тия в ОБС-Варна.
Но не разбрахте ли , че вече ви яхнаха хората с пари. Доста сте простички.
Сега ТИМ и всякакви подобни ще набутат в новия ОБС вашите псевдо, вече купени предводители и 4 години ще изпълняват поръчките на ТИМ, и докато се усетите как са ви прекарали ще дойдат новите избори. Но ще имат още 4 години спокойствие.
Много трудно е да се намерят точните хора, а в тази обстановка сега е просто невъзможно.
А в същото време Буда ни се кефи на анархията в града, който го свали.
22:39ч. 21 Март 2013 #43
madjik REX и Hunter те поне пра вят нещо .А вие какво правите подлоги на ТИМ седите и плюете.Стефанов аз лично ги познавам и двамата и знам че са по кадърни от теб и останалите които плюете.За пореден път се убеждавам ,че сте подлоги на ТИМ и на ОБС.Да го духате.Заради такива мухлювци като всички вас който само знаете да плюете и да се оплаквате от България ще бягат всеповече и повече млади хора.Младен и Людмил са от 1-вия ден на протестите.Докато вие се криехте в миши дупки.Още колко хора трябва да се самозапалят,обесят,емигрират за да се осъзнате и да спрете да плюете,а да се обедините и да застанете зад тяхи да ги подкрепите.Хора те го правят за да децата ни и за вас,за да останем в България и да осигурим по добър живот на децата си.ПОДКРЕПЕТЕ ги вместо да ги нападате.
22:23ч. 21 Март 2013 #42
madjik Кирил поне веднъж беше мъж.А вие лешпери и хратутници какво още чакате,че не си подавате оставките?
22:21ч. 21 Март 2013 #41
ЖИВДЯВВОЛ
Косапрайш или какъвто си там , много си далеч от истината че ако пътищарските фирми бяха общински щеше да е по ефтино или по качествено. Пазари кат е общинска да не би пазарите ни да са чисти или наемите ефтини :), Градски транспорт като е общинска да не би да пътуваш безплатно или в топли автобуси.
22:05ч. 21 Март 2013 #40
abvabv
киро замина-тез саветници 5 мин след него трябваше също да подадат оставки.
22:02ч. 21 Март 2013 #39
abvabv
фасул-еби се в миризливия гъз.
22:01ч. 21 Март 2013 #38
kosaprai6
да не забравяме и нещо друго, може би не чак толкова важно. на последните избори марешки имаше колко.. некви си 35 000 гласа .. :))веселба
21:48ч. 21 Март 2013 #37
kosaprai6
доколкото знам, съвета разглежда на комисия, гласува на сесия и връчва на кмета да разписва, плаща и контролира. Ако не разпише да си търси друга работа, щото нито едно негово предложения няма да му гласуват. А той определя политиката, която се приема или отхвърля чрез гласуването на бюджета. Принципал е съвета - той купува, продава, излъчва представители в бордове. Тези фирми са съществуват много отдавна и винаги са си плащали на управляващата партия. ЗАЩО пътищарските дейности и ремонтите не са общинска фирма? Няма ли да е по-евтино и качествено? Да, ще е!
p.s. а какво точно означава "граждански контрол"? Я вижте по-добре кои се срещат в общината ? Бъдещия "граждански контрол"ли?!
21:44ч. 21 Март 2013 #36
madjik Марине къде ги видя тези 850 работни места.
21:42ч. 21 Март 2013 #35
madjik Всички който плюете тук сте подлоги на ТИМ и на всички Политически партий.Да го духате.
21:36ч. 21 Март 2013 #34
madjik Всички който плюете тук сте подлоги на ТИОМ и на всички Политически партий.Да го духате.
21:22ч. 21 Март 2013 #33
madjik Да да Фасул но те за това пари на взимат горкият ти маи мекерето си ти и такивата като теб който плюете тук.Какво искаш ти Иван Петров който 2 думи на кръст не може да каже
да те командва ли?.Спри да плюеш защото ако не бяха тези хора ако не беше Пламен вие малоумните какво щяхте да направите?нищо нали .
21:17ч. 21 Март 2013 #32
ned
Най-крадливи се оказаха от лагера на Герб и Портних.Назначените от герб директори на всички общински и държавни предприятия и институции във Варна трябва незабавно да бъдат сменени,обявени конкурси за длъжностите и да заработят хора ,които могат.
21:16ч. 21 Март 2013 #31
Mu(n)cho
един съвет към тия дето все още протестират -да изискат решаването на проблема с незаконните постройки в "максуда", а не да се изживяват като революционери-поне да има полза за всички от напъните им , а не да обслужват нечии болни амбиции и лични интереси
21:14ч. 21 Март 2013 #30
kasi
Крайно време е тези хора, от които се нароиха различни обществени съвети, групички по интереси и т.н., да спрат да се изказват от името на варненци. 40-50 човека се събират да си начешат езиците и са се чудят към коя листа да се присъединят т.е. драпат да ги поканят отнякъде.
А тези млади хора по-добре да идат да си потърсят работа, че да не гладуват децата им. В кризата е трудно за всички ни, но и сами трябва да си помогнем. Не все да чакаме някой да дойде и да ни оправи.
21:14ч. 21 Март 2013 #29
Bella_vista Спрете наистина да плюете. Ако не бях така добре възпитана, щях да ви кажа ''малоумници''. Всеки заможен е такъв корупционно, с обществени поръчки...Не умните забогатяват! Разбира се, че ще се борим против това! Не останаха млади хора в тази страна, това ли искате, загубеняци такива?! Няма да работим за 300 я! Стига плюхте, мълчете си там!
21:13ч. 21 Март 2013 #28
fasul
Аз от утре вече протестирам срещу цялата сган на платените протестиращи, каквито основно останаха за момента. И аз опъвам палатка , но срещу техните спонсори. Всичко опорочихте платени мекерета, мам...а ви долна.
21:06ч. 21 Март 2013 #27
madjik Оставете Младен и Людмил на мира а погледнете себе си .Намерете си работа за 300 лева и си живеите скапания живот.А жената на Младен не я съжалявайте и детенцето му.Те си имат всичко .За разлика от вас.И целта на тия двама мъже не е свалянето наОБС.И спрете с тъпите си коментари нещастници.
21:03ч. 21 Март 2013 #26
mra4nataa
абе къде ги видяхте тез 850 места за работа какви работи дрънкате само глупости пишете тука я се замислете така ли искате да продължавате не искате ли промени справедливост така като мислите до никъде няма да стигнете.
20:55ч. 21 Март 2013 #25
nick
Трети коментар пиша и казвам, че всички които плюят протестиращите са глупаци! И да намериш работа - да не би 300лв. да ви стига бе ГЛУПАЦИ платени да браните крадливата община.
20:54ч. 21 Март 2013 #24
nick
Трети коментар пиша и се казвам, че всички които плюят протестиращите са глупаци! И да намериш работа - да не би 300лв. да ви стига бе ГЛУПАЦИ платени да браните крадливата община.
20:51ч. 21 Март 2013 #23
madjik Хора спрете да плюете и да нападате защото докато разсъждавате по тоя начин тая държава няма да се оправи.Ще ви заграбват територийте циганите и ще ви се присмиват.А вие им плащаите сметките за ток,вода и т.н.Аза вестник "Позванете"обадих се над 20 обяви и местата вече са заети.Вместо да ги подкрепите вие ги нападате.Някои от вас да излезе не само знаете да плеюте.
20:47ч. 21 Март 2013 #22
qdosanata
и, като Общинският съвет си подаде оставката какво-това ще нахрани детето му, работата ще му изкочи из зад ъгъла??Горката му женица с малкото дете на ръце ..
20:45ч. 21 Март 2013 #21
Bella_vista ...без ''била''. Айде сложете бутон- редактирай, де!
20:44ч. 21 Март 2013 #20
Bella_vista Не трябва да влизат тези, които се натискат! Никакви протестиращи в листи на партии! Налага се да има мажоритарна система, гражадните да издигат кандидатури, да има кампания, някаква обществена такава, без средства, без дарения...Вие дайде идеи как, аз съм била се суфистицирала нарочно от политика, че и от социум, не съм наясно с термини, документи...
20:42ч. 21 Март 2013 #19
ВИКИ
Протестирам срещу протестиращите. Нека спре най-после ожесточената им битка за кокала!!
20:42ч. 21 Март 2013 #18
dosev
пък мен като ме попитат за годините и после въобще не ми обръщат внимание. де ги тези места!
20:37ч. 21 Март 2013 #17
ironski Аман от тия.Къде е полицията да въдвори ред ?
20:31ч. 21 Март 2013 #16
fasul
На всички тия се плаща вече от тези дето искат да разтурят ОБС и да го завладеят целия - ТИМ, Магарешки, Павел Димитров и подобни. Не че сега са хубавци в ОБС, но ако тези направят нов жална ни майка.
Виж общинската администрация да я изметат. Тя цялата е на ТИМ и Киро. Те правят общинските поръчки , а не ОБС. Много интересно е как медиите заблуждават читателите.
20:30ч. 21 Март 2013 #15
12344
човек ако търси работа намира, ама по-лесно е да е опъне палатка, този с бебето на 4 месеца ако е пред мен заслужава съд, такава безотговорност нищо не може да оправдае, жалко за детето.
20:30ч. 21 Март 2013 #14
nick
Позвънете отдавна не е 50ст., а 90ст. Имало 850 свободни места, полицаите си имало работа, хора на кой свят живеете? Незнам плащат ли ви да пишете такива работи, работите в Община Варна, или толкова са ви умствените възможности?...
19:50ч. 21 Март 2013 #13
Joro
Добре де Общинския съвет подава оставки и напуска! Кажете ми от там нататък какво става? Някой може ли да ми даде смислен отговор? Моля не бъдете МАЛОУМНИЦИ мислете реално. Натискът от хората е разбран. Пътя е друг. Поне така мисля аз. Ако пък в ОбС влязат тези които са всяка вечер на улицата/ пази боже/ и всички заявяваха в началото, че не се стремят към властта, то аз ще издигна ШАТРА на шадраваните в центъра на града.
19:48ч. 21 Март 2013 #12
Bella_vista Вие, които сте коментирали, ша ма извинявате, ма за нищо не ставате...Ай, бегайте да пържите картофи и там по пантофи!
19:42ч. 21 Март 2013 #11
vili
Утре ще мина да му подаря в палатката 50 стотинки да си купи вестник Позвънете. Ама се чудя тези сополанковци даливъобще могат да четат, че работа има колкото искаш. Полицията да ги арестува за да спрат тези спекулации веднъж завинаги.
19:23ч. 21 Март 2013 #10
nick
Много доволни, голямо чудо. Вие къде живеете. Луфтханза днес спряха хиляди полети, ами ще се намери някой доволен български тъпир, който и тях ще ги оплюе защо стачкували-еми те имат какво да ядат, защо стачкуват бе умници? Глупави ли са, платени ли са?... България трябва да се спаси от глупаците.
19:22ч. 21 Март 2013 #9
ЖИВДЯВВОЛ
да се смея ли да плача ли .
19:13ч. 21 Март 2013 #8
goran
за какво да работят, времето се затопля и купона ще е там, цирка ще е пълен, за какво да работят това са хора търтеи сега политическите партии като БСП ще ги хранят а и ще им платят за цирка много повече от колкото да работят
19:06ч. 21 Март 2013 #7
МАРИН
Няма ли да се намери някой загрижен гражданин и да му каже на този безработен,че към момента в Варна има само по обяви над 850 свободни места? То не е лошо да си на палатка но не му е сега времето а и мястото което е избрано е малко шумно.
Чудя се и дали имат разрешение за протеста или 4-5 полицаи които си имат достатъчно друга работа ще им седят изправени цяла вечер да ги пазят.
19:05ч. 21 Март 2013 #6
teaaaaa
Не ни оставиха друг избор!Няма такава мизерия никъде..Сигурно в Африка са по-добре от нас!Трябва да се учим от гърците-знаят си правата и се вдигат за всяко нещо...
18:52ч. 21 Март 2013 #5
vili
Мисля, че вече взе да се спекулира с този общински съвет. Ултиматум трябва да се даде на тези негодници и като не го изпълнят да ходят в ареста на полицията. Тъпанари.
18:49ч. 21 Март 2013 #4
REX
Малоумщината в този град все много да си вярва. Това не е цирк.Дай сега всеки безработен да опъва където си иска палатки и да дава ултиматуми. Що за безобразие? Някой си сульо и пульо опънали палатки и цяла Варна трябва да се съобразява с тях. Ами мрете си на тротоара и толкова.
18:44ч. 21 Март 2013 #3
Стефанов
Хйде сега, ако всеки безработен вземе да поставя ултиматуми докъде ще я докараме? Хайде да вземат някой от безработните да потърсят причината и в себе си. Звучи ми несериозно да имаш бебе на 4 месеца и да не можеш да си намериш каква да е работа. Работа има, но май претенциите и некадърността на някой хора им е в повече от нуждата да работят.
18:35ч. 21 Март 2013 #2
Hunter
Така де и ако ОбС вземе, че се саморазпусне дали това ще осигури работа на Младен Живков? Съмнявам се!
18:34ч. 21 Март 2013 #1
кафе
Щом циганите заграбват чужди територии и строят къщи и коптори, защо човека да не опъне палатка пред общината?