Регистрация
Морската градина
Детски градини
Концерти

Още като ученик Боян Бъчваров участва в културния живот на гр. Варна. Изнасял е концерти в Берлин и други градове на Германия, а също и в Япония. През 1992 г. записва на клавесин Пети Бранденбургски концерт на Й.С.Бах заедно с Бранденбургския камерен оркестър (Германия). От 2005 г. свири на орган, като изнася органови концерти.
Екопарк Варна

Университетската ботаническа градина в град Варна е първият Eкопарк в страната, хармонично съчетаващ в себе си изкуствени и естествени екосистеми. Паркът е разположен на площ от 360 дка. Арборетумът включва повече от 300 вида екзотични дървета...
Новини

От следващата учебна година още три учебни заведения във Варна и областта ще въведат дуална форма на обучение след Професионалната гимназия по дървообработване. Това обясни преди откриването на първия уъркшоп „Работилница за иновации“, началникът на Регионалното управление на образованието...
Новини от Варна, региона и света

Затвориха ключово кръстовище във Варна, очакват се големи задръствания заради блокираните два булеварда

Понеделник, 11 Февруари 2019 07:52
Източник: Moreto.net
(18)   (59)
Сн.: Moreto.net

Във връзка с изграждането на бул. „Васил Левски” от снощи 10.2.2019 е затворен бул. „Цар Освободител“ при кръстовището с бул. „Васил Левски“. Временната организация ще бъде в сила до приключване на строително-монтажните работи, научи Moreto.net.

По направление „център-квартали“ пълното затваряне на булеварда ще бъде сигнализирано още при кръстовището на бул. „Цар Освободител“ с ул. „Пирин“ и ул. „Битоля“. Целта е да бъдат избегнати максимално транспортни задръжки по ул. „Отец Паисий“, която ще бъде основен обходен маршрут. При кръстовището с ул. „Отец Паисий“ ще се извършва отклоняване на движението за автомобили и градски транспорт, с изключение на живущите в кооперациите на ул. „Чавдар войвода“.

За движещите се в посока център отклоняването на движението ще става по новоизграденото северно обслужващо платно на бул. „Васил Левски“ до достигане на кръговото кръстовище с бул. „Сливница“, където ще става развръзка в посока център и кварталите.

Пешеходното пресичане на бул. „Васил Левски“ е решено чрез временна пешеходна пасарелка и пешеходна пътека при ул. „Магнолия“.

Във връзка с горното се променят и маршрутите на градски транспорт за линии 7, 10, 12, 20, 209 и 23. Спирка „Победа“ в посока кварталите ще остане необслужена за линии 20 и 209, а спирка „Струга“ в посока кварталите – за линии 7, 20, 209. Промените ще бъдат визуализирани на интернет страницата на градски транспорт в реално време.

Временната промяна в маршрутите на линиите на градски транспорт ще бъде:

Автобусна линия 7:

Посока от „Елпром“: към сп. „Явор“: след сп. „Струга“, завива надясно по северното локално платно на бул. „Левски“ посока бул. „Сливница“, при кръстовището на „Сливница“ с ул. „Патриарх Евтимий“ наляво посока бул. „Цар Освободител“, на кръстовището с ул. „Отец Паисий“ наляво посока бул. „Левски“ и се включва по маршрута си.

Посока от ЖП Гара: след спирка „Стадион Спартак“ автобусите по линия 7 се придвижват по ул. „Отец Паисий“ и с десен завой се включват по бул. „Сливница“.

Обслужват се спирките по маршрута.

Автобусна линия 10:

Посока сп. „Хаджи Димитър“: след спирка „Янко Михайлов“ продължава по „Отец Паисий“ посока бул. „Левски“, след спирка „Дубровник“ се включва по ул. „Мир“, наляво по ул. „Студентска“, ул. „Дубровник“, бул. „Христо Смирненски“, на кръстовището с ул. „Карамфил“ завива наляво и се включва по утвърдения си маршрут от сп. „Хаджи Димитър“.

Автобусна линия 12:

Посока „Бриз“ от „Аспарухово“: след спирка „Проектантска“ завива надясно по „Отец Паисий“, след спирка „Дубровник“ се включват по ул. „Мир“, след спирка „Мир“ наляво по ул. Студентска“, надясно по ул. „Дубровник“, надясно по бул. „Христо Смирненски“ до сп. „Бриз“. Обслужва спирките по маршрута си!!!

Посока „Аспарухово“ от ‚Бриз“: след сп. „Подвис“ на бул. „Христо Смирненски“, завива наляво по ул. „Карамфил“, спира на спирка „Роза“,(по пътя на линия 10), спирка „Хаджи Димитър“, ул. „Подвис“, посока бул. „Левски“, надясно посока сп. „Спартак“ и се включва по маршрута си на бул. „Цар Освободител“.

Автобусна линия 20:

Посока ЖП Гара: след спирка „Струга“ надясно по северното локално платно на бул. „Левски“ посока „Сливница“, при кръстовището на „Сливница“ с ул. „Патриарх Евтимий“ завива наляво по ул. „Патриарх Евтимий“ посока бул. „Цар Освободител“, при кръстовището с „Цар Освободител“, завива надясно по бул. „Цар Освободител“ и продължава по маршрута си.

Посока „Владиславово“: след сп. „Проектантска“ завива наляво по ул. „Отец Паисий“, завива надясно по бул. „Сливница“, след спирка „8-ми Септември“ на светофара завива надясно по бул. „Христо Смирненски“, на кръстовището с бул. „Цар Освободител“ завива наляво и продължава по маршрута си.

Автобусна линия 209:

Посока Почивка: след сп. „Струга“ завива надясно по северното локално платно на бул. „Левски“ посока бул. „Сливница“, при кръстовището на „Сливница“ с ул. „Патриарх Евтимий“, завива наляво по ул. „Патриарх Евтимий“ посока бул. „Цар Освободител“, при кръстовището с „Цар Освободител“, завива надясно по булеварда, на кръстовището с ул. „Отец Паисий“ завива наляво посока бул. „Левски“ и се включва по маршрута си.

Посока „Владиславово“: след сп. „Спартак“ посока ул. „Отец Паисий“, надясно по „Сливница“, след спирка „8-ми Септември“ на светофара завива надясно по бул. „Христо Смирненски“, на кръстовището с бул. „Цар Освободител“ наляво по булеварда и продължава по маршрута си.

Автобусна линия 23:

От ЖП Гара: на кръстовището на „Отец Паисий“ и „Сливница“, завиват наляво по „Сливница“ обслужват по маршрута си спирките до кръстовището с „Хр. Смирненски“ посока „Вятърна мелница“ и се включва по маршрута си.

От Каменар: след спирка „Струга“ завива надясно по северното локално платно на бул. „Левски“ посока бул. „Сливница“ от бул. „Сливница“, завива надясно по ул. „Отец Паисий“ и по маршрута си.