12:26ч. 2 Октомври 2014 #28
ilcho
никой от вас не знае истинската история.Аз бях там и видях всичко (аз също като Joro го познавам)момчетата се караха което става всеки час по физическо.Мъжът обаче не знае това и решава да ги разтървава със заплахата към пострадалото момче-А АЗ АКО ДОИДА ДА ТИ ИЗДЪРПАМ УШИТЕ !-момчето отиде при него и му каза, че не иска проблеми и като си тръгваше господина му изкрещя-НЕДЕЙ МА ГЛЕДА ВСЕ ЕДНО СУМ ТИ ИЗЯЛ ДЕСЕРТА.После момчето искаше да каже-ГОСПОДИНЕ ВИЖДАМ ДЕТЕТО ВИ,НЕ ИСКАМ ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С ВАС-,но докато каже виждам детето ви мъжът каза-ТИ КОЙ ЩЕ ЗАПЛАШВАШ БЕ-последваха посичания от страна на родителя и блъскане.Дойде госпожата по физическо и скри детето зад себе си,докато един мъж спираше родителя,боксьор и пазач.Родителят отправи юмрук към лицето на приятеля ми и го улучи в областта на устата и седователно направи рана на ученика.Разтревожената майка обикаляше заедно с него по болници за да му се направи снимка на главата.В крайна сметка резултатът беше,че на детето му лепяха устата,а мъжът се измъкна с това,че имал много проблеми със сина си! ТОВА СЕ СЛУЧИ ТАКА,ЧЕ НЕ ИЗКАРВАЙТЕ ПРИЯТЕЛЯ МИ ВИНОВЕН ЗА ДЕТО ОНЯ МАЛУУМНИК МУ Е ЗАБИЛ ЮМРУК !!!!!
09:53ч. 2 Октомври 2014 #27
12344
абе хора, едно време като не е имало интернет и всеки ден е ставало нещо кой го е коментирал? съвземете се, днешното поколение са много невъзпитани и глезени деца, едно време учителите раздаваха шамари на децата, които са непослушни, но станаха хора! сега не могат да ги докоснат с пръст и те им се качват на главата на учителите...каква е тази система, на какво се учат децата?
09:36ч. 2 Октомври 2014 #26
Не!
Гочев, кой определя границата на уважение и добри обноски? ами ако колко човека решат че ти не си достатъчно възпитан? и те предбият?. Какъвто и да е спор не се разрешава с физическо насили. Сила може да се прилага само в определените от закона специални случаи. Даже битото дете да е теглило една... на господина, той не би трябвало даже да слиза до неговото ниво. Що за комплексар трябва да си за да се биеш с по-слаби от теб?Аз ако бях на мястото на родителите на битото дете, щях да ги метна всичките - директорка, охранител, родител които дава пример на малкото си дете как се решават спорове, като под "метна" имам предвид сигнали, жалби и т.н., всичко на което имам право
08:43ч. 2 Октомври 2014 #25
niakoi si
Абсолютно прав е Теодор.Гочев. !
08:22ч. 2 Октомври 2014 #24
Teodor Gotchev
Възпитателните методи с някой друг шамар на невъзпитани, груби и арогантни деца - пишлемета е много полезен. Подкрепям напълно бащата упражнил физическо надмощие над ученикът. Аз също бих го направил ако ученикът премине границата на уважение и добри обноски към непознат възрастен човек. Проблемът все пак не е в децата, а в тяхното възпитание у дома. Така че тези шамари са шамари за родителите на ученикът! Невъзпитани простаци и селяни!
07:40ч. 2 Октомври 2014 #23
Бранимир
Никой няма право да бие деца, но от друга страна, имайки предвид какви са подрастващите... си мисля, че не му е казал само " не си ми баща, че да ми се караш". Днешните "деца" които се бият, пушат, употребяват алкохол и наркотични вещества, знаят повече псувни от родителите си и се държат, като гамени... момичетата искат да приличат на Преслава, Галена и Мария, а момчетата на Киро Скалита, Маджо и Златко Баретата.... в европа постоянно се следи поведението на учениците и се работи с проблемните деца, а тук учителите са молка на принципа да свършва работния ден, че не мога да ги изтрая.
22:55ч. 1 Октомври 2014 #22
Asheara
Аз пък не мога да се съглася, че седмокласник чете moreto.net. Жоро, не ни взимай за канарчета, и от маниера на писани си личи, че не си седмокласник. Пък по темата не взимам отношение, защото не разполагам с факти.
21:12ч. 1 Октомври 2014 #21
Алекс
Поколенията в последно време са от арогантни лигльовци.Дъщеря ми е 6 ти клас и в класа и има толкова нахални и нагли деца,че едвам и аз съм се сдържал.На времето и мен и брат ми са ни шамарели и в казарма сме ходили и хора сме станали.Joro, не ми се вярвя някак си детето да му е казало само,че не му е баща,за да му прави забележка.Сигурно или е казало и друго или е направило някакъв жест.
18:50ч. 1 Октомври 2014 #20
Suzu
Не мога да повярвам, че половината коментари са писани от родители!!! НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА НАЛАГА КАКВАТО И ДА Е АГРЕСИЯ (ВКЛ. КРЕЩЕНЕ) ВЪРХУ КОЕТО И ДА Е ЧОВЕШКО СЪЩЕСТВО! Замислете само, че не само вие гледате деца, в повечето случай възприемани като осмото чудо на света! Ами ако вашето дете беше битото и вие ли щяхте да отидете да се биете с ррдителя-насилник, за да защитете детето си без да сте разбрали истната? И какъв пример щяхте да дадете и какво щяхте да постигнете! Как може да изказвате каквото и да мнение и да заемате позиция(срещу 14-годишно дете) без да сте били свидетели!? ОСТАВЕТЕ ДЕЦАТА ДА СЕ ОПРАВЯТ САМИ! ПРЕКРАСНО ЩЕ СЕ ОПРАВЯТ И БЕЗ ВАШАТА "КОМПЕТЕНТАНА" НАМЕСА!
18:41ч. 1 Октомври 2014 #19
Сергей Йосифов
Разбрех,че то .Не мога да се съгласят с родителите му.Защо не заведат дело,вярно могат да го вкарат затвора,също ще го осъдят на някакви пари.Ако наистина е без причина както казваш е опасен и може да се повтори.Да се надяваме да е последният му случай
18:23ч. 1 Октомври 2014 #18
Joro
Сергей детето, което е шито е това, което е бито от родителя -.-
17:57ч. 1 Октомври 2014 #17
DoubleD
Кофти.
17:56ч. 1 Октомври 2014 #16
Сергей Йосифов
Насилието е недопустимо!!!!!!
Joro,щом са го шили това е среднотелесна повреда и е подсъдно.Един нормален родител,никога не би оставил някой да потроши детето му,независимо причината,дори детето да я предизвикало по някакъв начин и да не заведе съдебен иск.Явно съм прав и това дете се е вживявало като "главатарче"
И в това учлищи нямали пазач .
Една обида не е причина за счупване от бой на публично място.
17:51ч. 1 Октомври 2014 #15
Joro
Иначе с друг мой съученик се скараха за футбол той отиде да им каже да се успокоят. Те се успокойха и след това моя съученик му каза, че той не му е баща да му казва ко да прай и ония скочи да го бие без причина
17:47ч. 1 Октомври 2014 #14
Joro
Това изобщо не е вярно! Аз съм съученик на седмокласника, който е бил бит без причина от родителя и мога да Ви кажа истината защото съм пряк свидетел. Недопустимо е родител да си държи по този начин, а въпросното му дете дори не участва в конфликта! Бащата дори каза, че ако е имал пистолет би го застрелял, така че изобщо не вярвайте на тия глупости дето са ги писали. Не съм сигурен защо, но този мъж прояви не обичайно голяма агресия без причина изумен съм и според мен трябва да бъде наказан! Заповядай!
17:42ч. 1 Октомври 2014 #13
DoubleD
Жоро, като си свидетел, кажи какво точно предизвика поведението на възрастния?
17:29ч. 1 Октомври 2014 #12
Joro
Gevich това, което и писано не е вярно битото дете се наложи да го шият, така че си затваряй устата -.-
17:04ч. 1 Октомври 2014 #11
Gevich
И какво толкова е станало, бащата сигурно е зашлевил плесник на ученика обидил детето му. Никой родител няма да пристъпи към подобен акт, ако това не е наложително. След като по-късно двамата родители са си стиснали ръцете, какво повече го коментирате. Бащата на удареното момче със сигурно се е съгласил с реакцията на другия родител. Да не мислим, какво ще сполети това момче в къщи като се прибере от училище.
13:58ч. 1 Октомври 2014 #10
Не!
Все си мисля, че двора на училището също трябва да е защитена територия. Ако някой запали цигара в двора веднага ще се намери кой да въдворява ред. Ама сега са проспали скандал, че даже се е стигнало до физическа саморазправа
13:46ч. 1 Октомври 2014 #9
Joro
Това изобщо не е вярно! Аз съм съученик на седмокласника, който е бил бит без причина от родителя и мога да Ви кажа истината защото съм пряк свидетел. Недопустимо е родител да си държи по този начин, а въпросното му дете дори не участва в конфликта! Бащата дори каза, че ако е имал пистолет би го застрелял, така че изобщо не вярвайте на тия глупости дето са ги писали. Не съм сигурен защо, но този мъж прояви не обичайно голяма агресия без причина изумен съм и според мен трябва да бъде наказан!
13:29ч. 1 Октомври 2014 #8
Vic Rattlehead
Дълг на всеки, родител или не е да се намеси в такава ситуация по адекватен начин. Вие бихте ли оставили деца да се карат и бият? Бихте ли помогнали на човек в беда? Бихте ли защитили някой нападнат, ако можете?
Ако не - ами заслужаваме си кочината, в която живеем, сами сме си я направили с безхаберието си.
Карал съм се и на други деца и на моето, когато не се държат добре. До шамари не се е стигало, но изобщо не бих се поколебал, ако думите не са достатъчни и особено ако трябва да защитя собственото си дете.
13:13ч. 1 Октомври 2014 #7
Сергей Йосифов
А и тово дете може да не обижда само.Всеки ден има деца ,които си се обиждат ,но във всяко училище има някой,който се мисли за "шефче",на което всичко му е позволяно и учителите знаят но не предприемат нищо.Най-вероятно е такъв случай.Иначе щеше всеки ден да се чете за побоища от родители за "детски" обиди от сорта тъпак ,педал и т.н.
Ако е за нищо нямаше да откажат да го съдят.А на бас ,че е на някой с "име" ,който е наясно ,че детето му е изчадие малко като себе си и да не се разчуе покрай съд.А иначе при всички случай щеше да има някакво наказание за побойника-бащата,ама да не се разчие.Иначе никой родител не би оставил така без основателна причина някой да малтретира детето и да не заведе дело
13:06ч. 1 Октомври 2014 #6
Веско
toko ти родител ли си? Естествено че не си де,просто те карам да се позамислиш.Теб баща ти дали не бил те защитил по същия начин-я го попитай.
12:37ч. 1 Октомври 2014 #5
umeren Непрекъснато расте бюрокрацията,а намаляват отговорностите и.Директорката си назначава психолог,за да си намали отговорността.
12:34ч. 1 Октомври 2014 #4
toko
Затова родителите извън двора на училището!
12:27ч. 1 Октомври 2014 #3
Веско
pif както пише,ако е вярно разбира се,бащата не е отишъл да набие всички ученици а само този който е обиждал детето му,така че такива обобщения според мен са неудачни.Моите деца са големи и нямат нужда от опека,но ако някой дойде да се прави на мъж пред внуците ми,повярвай че реакцията няма да е много по различна.
11:55ч. 1 Октомври 2014 #2
pif
Не се знае кой прав кой крив, но със сигурност не е това начинът. Според Vic ако всеки родител обяви всички други деца освен неговото за "разглезени сополанковци" трябва да започне правораздаване по лично усмотрение, а това си е направо Жунгла :)
11:37ч. 1 Октомври 2014 #1
Vic Rattlehead
Голямо чудо - някой родител е поставил разглезен сополанко на място. Едно време си беше съвсем в реда на нещата, а сега психолози, драми, обвинения...
И младите нямат никакъв респект към никого.